اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

جملاتی از آبراهام لینکلن

اس ام اس
جملاتی از آبراهام لینکلن



کشتن گنجشک ها، کرکس ها را ادب نمی کند



جملاتی از آبراهام لینکلن



لبخند بیش از چند لحظه دوام ندارد


اما خاطره ی آن جاودانی است



جملاتی از آبراهام لینکلن



هرگاه بتوانیم بعد از شکست لبخند بزنیم شجاع هستیم

  

جملاتی از آبراهام لینکلن



رنج و غصه را برای خودت بپذیر و رفاه و آسایش را برای همه



جملاتی از آبراهام لینکلن



پدرم به من کار کردن را آموخت


نه عشق و علاقه به کار را



جملاتی از آبراهام لینکلن



من مایلم امور دولت را به نحوی اداره کنم که


اگر در پایان فرمانروایی خود همه دوستانم را از دست دادم


دست کم یکی از دوستانم باقی بماند و آن وجدان و قلب من است



جملاتی از آبراهام لینکلن



به همه اعتماد داشتن خطرناک است


به هیچ کس اعتماد نداشتن خطرناکترین است



جملاتی از آبراهام لینکلن



گام های من رو به جلو همواره آرام بوده اند
 

این را خودم می دانم اما هرگز هیچ گامی را رو به عقب برنداشته ام



جملاتی از آبراهام لینکلن



کسی که امروز از دیروز آگاهتر نباشد انسان خردمندی نیست



جملاتی از آبراهام لینکلن



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد