اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه 1

اس ام اس
اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


ای دل شکایت‌ها مکن تا نشنود دلدار من...

ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنهار من

ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من...

نشنیده‌ای شب تا سحر آن ناله‌های زار من

 
ادامه مطلب ...

شهریور 92اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92



اس ام اس
شهریور 92اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92


یعنی وقتایی که قراره از ماشین پیاده نشم

یه جوری لباس می پوشم که اگه تصادف شه و مجبور شم که پیاده بشم

آبرو کل خاندانمونو با اون لباسایی که تنمه به باد میدم... 
 
ادامه مطلب ...

دستبند Cherry



دستبند Cherry

 


دستبند Cherry با آویزهای بسیار زیبا و در عین حال بسیار ظریف می باشد

 که برای ست کردن با سلیقه شما ارائه شده است.