اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس ولنتاین

اس ام اس

اس ام اس ولنتاین 



امسال ولنتاین خیالم راحته !


جای اینکه پولم رو حروم کادوهای مسخره کنم واسه شریک زندگی اینده مردم !


واسه مامان جونم یه هدیه شیک می گیرم دستاشم میبوسم


یه نوازش دستای مهربونشم به صد تا دختر دماغ عملی نمی دم!



اس ام اس ولنتاین 



می دونی ولنتاین یعنی چی ؟


یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده


و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه



اس ام اس ولنتاین 



پارسال داداشم بهم پیام داده بود ولمتایم مبارک


من :|


ولنتاین :|


مبارک :|


داداشم :D



اس ام اس ولنتاین 



یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی


نه به خاطر اینکه قلب منه نه ، به خاطر اینکه تو توشی


  
اس ام اس ولنتاین 



ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست


جز نقش تو در صفحه دل نقش کسی نیست!



اس ام اس ولنتاین 



سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین


فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم



اس ام اس ولنتاین 



دوستای خوب و با وفام!


که اهل تک پر بودن نیستین!


حالا وفتی رفتی همه پولاتو شکلات خریدی


اون موقع خودتم رنگ شکلات می شی !



اس ام اس ولنتاین 



به سلامتی اونایی که ولنتاین امسال


منتظر اس ام اس هیچکس نیستن …



اس ام اس ولنتاین 



به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن….


به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن….



اس ام اس ولنتاین 



خیره است چشم خانه به چشمان مات من


خالی است بیصدا و سکوتت حیات من


حق السکوت می طلبد از لبان تو


چشمان لا ابالی و لب های لات من !



اس ام اس ولنتاین 



بهترین لحظه لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم


بعد ۱ اس‌ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته ولنتاینت مبارک !



اس ام اس ولنتاین 



کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم


حالا هرروز بهم زنگ میزنی


یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی


من که می دونم تو هم دلت تنگ منه



اس ام اس ولنتاین 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد