اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس خنده دار ولنتاین


اس ام اس
اس ام اس خنده دار ولنتاین 



رایج ترین دروغ در روزهای قبل از ولنتاین


عزیزم دوست داری چی بگیرم واست؟


عشقم همین که هستی بهترین کادو واسم!


حالا اگه واسش کادو نگیری پدرتو در میاره ها!



اس ام اس خنده دار ولنتاین 



سعی کنید تو این ماه با عشقتون اصلا جر و بحث نکنین که ولنتاین نزدیکه


حیفه به خدا این همه مدت تحمل کردید این چند روزم روش !



اس ام اس خنده دار ولنتاین 



بخاری روی شمعک با پول توی قلک


تو سرمای زمستون برات هدیه خریدم


تا که بگم عزیزم شیرینی مثل پشمک


با یه دنیا ناز و چشمک ولنتاینت مبارک


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تیکه دار شاخ

اس ام اس

اس ام اس تیکه دار شاخ


دوباره آمده ای!!!


اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی


زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !


اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد


و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !


پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم



اس ام اس تیکه دار شاخ



به بعضیا باید گفت :


عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !



اس ام اس تیکه دار شاخ



هر دو از ته دل می گوییم


من حرف هایم را تو دروغ هایت را !



اس ام اس تیکه دار شاخ



این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !


حیف از عشق که زیر دست و پاست …


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین و دلشکستگی

اس ام اس

اس ام اس غمگین و دلشکستگی



دردنوشته و دل نوشته ها


نام مستعار تمام زخم های من است !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



در وصف حالم همین سه کلمه کافیست :


لبخندم درد می کند !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



چشم که گذاشتم برو و هروقت خواستی برگرد


من تا بی نهایت شمردن را بلدم !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



رفتگر هم با نفرت نگاهم می کند


انگار ریختن برگ ها هم تقصیر من است !


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس ولنتاین

اس ام اس

اس ام اس ولنتاین 



امسال ولنتاین خیالم راحته !


جای اینکه پولم رو حروم کادوهای مسخره کنم واسه شریک زندگی اینده مردم !


واسه مامان جونم یه هدیه شیک می گیرم دستاشم میبوسم


یه نوازش دستای مهربونشم به صد تا دختر دماغ عملی نمی دم!



اس ام اس ولنتاین 



می دونی ولنتاین یعنی چی ؟


یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده


و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه



اس ام اس ولنتاین 



پارسال داداشم بهم پیام داده بود ولمتایم مبارک


من :|


ولنتاین :|


مبارک :|


داداشم :D



اس ام اس ولنتاین 



یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی


نه به خاطر اینکه قلب منه نه ، به خاطر اینکه تو توشی


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس بی قراری اسفند92

اس ام اس
اس ام اس بی قراری اسفند92



گفته بودی پاییز که تمام شود


به سراغ رویاهایم می آیی


تا دلت را پیشکش عاشقانه هایم کنی


من جوجه هایم را شمرده ام


ببین …  تو نیامدی



اس ام اس بی قراری اسفند92



حــال ِ مــن خــوب است امــا عــالی می شــوم وقــتی کــه تــــو…


با نگــرانی در آغوشــم می گــیری و می گویــی :


نــه عــزیزم ، تو خــوب نیســتی …



اس ام اس بی قراری اسفند92



دِلـــم چـِـه کــودکــانــه بَهــانــه ی تــو را می گیـــرد


امـــا تــو بـــزرگـــانــه بِــه دِل نگیـــر


فقـــط بگــــو : کــــودکـــ است نـِـمی فهمــد



اس ام اس بی قراری اسفند92



هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام نامت را صدا بزنم


با یک علامت سوال … ؟


و تو با حوصله جواب بدهی جـــــــــــون ِدلــــم ؟

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس راجع به باران



اس ام اس
اس ام اس راجع به باران



باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود


حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .



اس ام اس راجع به باران



دیشب که باران آمد


می خواستم سراغت را بگیرم


اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم


باز زیر چتر دیگرانی …



اس ام اس راجع به باران



مثل باران های بی اجازه


وقت و بی وقت


درهوایم پراکنده ای


و من بی هوا


ناگهان خیسم از تو !


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس در مورد باران

اس ام اس
اس ام اس در مورد باران



فصل باران است بارانی شویم


از درون جوشیم و طوفانی شویم


بوی خاک و بوی نمناک چمن


کیف دارد زیر باران تر شدن


در تمام قطره ها تکثیر شو


زیر باران خدا تطهیر شو



اس ام اس در مورد باران



دمش گرم ، باران را می گویم ، به شانه ام زد و گفت :


خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم



اس ام اس در مورد باران



تنها ادامه می دهم در زیر باران


حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم


میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم


ببار باران من نه چتر دارم نه یار


 
ادامه مطلب ...