اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه دار شاخ

اس ام اس

اس ام اس تیکه دار شاخ


دوباره آمده ای!!!


اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی


زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !


اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد


و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !


پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم



اس ام اس تیکه دار شاخ



به بعضیا باید گفت :


عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !



اس ام اس تیکه دار شاخ



هر دو از ته دل می گوییم


من حرف هایم را تو دروغ هایت را !



اس ام اس تیکه دار شاخ



این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !


حیف از عشق که زیر دست و پاست …


  
اس ام اس تیکه دار شاخ



اشتباه از من بود!!!!


من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد


که حتی فریادم را نشنید !



اس ام اس تیکه دار شاخ



به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :


عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !



اس ام اس تیکه دار شاخ



از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست !


آن روز درد شکستن را خواهی فهمید


روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر



اس ام اس تیکه دار شاخ



به بعضیا هم باید گفت :


عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !



اس ام اس تیکه دار شاخ


اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت


حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !



اس ام اس تیکه دار شاخ



به بعضیام باید گفت :


زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !



اس ام اس تیکه دار شاخ



ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …


ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !



اس ام اس تیکه دار شاخ



این روزا به راحتی دروغ می گیم


اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته



اس ام اس تیکه دار شاخ



ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :


ﺭﻓﺘﻰ ؟


فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !



اس ام اس تیکه دار شاخ



بعضیام حوصلشون که سر میره


خیال میکنن دلشون تنگ شده !



اس ام اس تیکه دار شاخ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد