اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی آلبوم طواف


اس ام اس

برای فعال سازی کد را به شماره 7575 ارسال نمایید


آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی آلبوم طواف

ahang pishvaz irancell




نام اثر : بی تو می میرم

نام صاحب اثر : مرتضی سرمدی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : 5517002





آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی آلبوم طواف

ahang pishvaz irancell





نام اثر : دیوونگی کردم

نام صاحب اثر : مرتضی سرمدی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : 5517003






آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی آلبوم طواف

ahang pishvaz irancell





نام اثر : دنیا

نام صاحب اثر : مرتضی سرمدی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : 5517004




 
ادامه مطلب ...

اس ام اس و جوک خنده دار سری 1

اس ام اس

اس ام اس و جوک خنده دار سری 1


  sms khandedar





آخرین جملات یک سوسک هنگام کشته شدنش توسط یک مرد

بکش… آررره بیا منو بکش تو حسودیت می‌شه

از اینکه زنت ازمن می‌ترسه ولى از تو نمی‌ترسه





اس ام اس و جوک خنده دار سری 1


sms khandedar





دو گروه هستن که کشتن اینا ، نه تنها مستحبه ، بلکه واجبه !

1. دارو فروشای تو داروخونه که حس میکنن دکترن!

2. بلیط فروشای آژانسای هواپیمایی که حس میکنن خلبانن !





اس ام اس و جوک خنده دار سری 1


sms khandedar





به بعضیا باید گفت : آفرین بر تو ، مرحبا که این قدر صبوری

میتونی خودتو روزی ۲۴ ساعت تحمل کنی ولی ما چند دیقه بیشتر نمی تونیم !



 
ادامه مطلب ...

آوای انتظار همراه اول به طاها به یاسین

اس ام اس

برای فعال سازی کد را به شماره 8989 ارسال نمایید

آوای انتظار همراه اول به طاها به یاسین


avaye entezar hamrah aval





نام اثر : به طاها به یاسین قطعه یک

نام صاحب اثر : علی فانی

کد آوای انتظار همراه اول : 43416





آوای انتظار همراه اول به طاها به یاسین


avaye entezar hamrah aval





نام اثر : به طاها به یاسین قطعه دو

نام صاحب اثر : علی فانی

کد آوای انتظار همراه اول : 43417



آوای انتظار همراه اول به طاها به یاسین


avaye entezar hamrah aval





نام اثر : به طاها به یاسین قطعه سه

نام صاحب اثر : علی فانی

کد آوای انتظار همراه اول : 43418



 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید سری 12

اس ام اس

 اس ام اس جدید سری 12






در آخر گفت : بازی برد و باخت دارد


زبانم بند آمد که به او بگویم :

بی انصاف کدام بازی ؟ ، من با تو زندگی کردم




 اس ام اس جدید سری 12






یه بار اومدم کارمو بندازم فردا


بلند انداختم افتاد پس فردا




 اس ام اس جدید سری 12





به مامانم میگم : عروسی پسر خاله پاپیون بزنم قشنگ می شه؟


برگشته میگه : زنگوله بنداز موقع برگشتن دیگه گمت نکنیم دنبالتم نگردیم




 اس ام اس جدید سری 12







خواهر زادم دیروز گریه میکرد واسش تبلت خریدن

من بچه بودم یادمه ۳ ماه گریه کردم واسم شمشیر پلاستیکی خریدن

آخرشم با همون هم میزدنم


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا سری 3

 اس ام اس 

اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



بعضی آدم ها تنها که نباشند ، میروند

اما وقتی که تنها میشوند ، برمیگردند

وقتی که برگشتن ، تنها لایق یک کلمه اند

هرری !!!!


 

اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms

 

 

بدهکار مهربونی قلب یه زنم

که از بچگی صدام کرده پسرم !



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



من مورچه ای رو مسخره میکردم که عاشق یه تفاله چایی بود

خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر میکردم آدم است



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



میگن دنیا اسمش دخترونست وفا نداره!!!

خب تو جهان صداش کن ببین فرقی به حالت می کنه!!!



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



جنس بغض من آنقدرهم خوب نیست

تا اسمت را می شنود میشکند …


 

ادامه مطلب ...