اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 12

اس ام اس

 اس ام اس جدید سری 12






در آخر گفت : بازی برد و باخت دارد


زبانم بند آمد که به او بگویم :

بی انصاف کدام بازی ؟ ، من با تو زندگی کردم




 اس ام اس جدید سری 12






یه بار اومدم کارمو بندازم فردا


بلند انداختم افتاد پس فردا




 اس ام اس جدید سری 12





به مامانم میگم : عروسی پسر خاله پاپیون بزنم قشنگ می شه؟


برگشته میگه : زنگوله بنداز موقع برگشتن دیگه گمت نکنیم دنبالتم نگردیم




 اس ام اس جدید سری 12







خواهر زادم دیروز گریه میکرد واسش تبلت خریدن

من بچه بودم یادمه ۳ ماه گریه کردم واسم شمشیر پلاستیکی خریدن

آخرشم با همون هم میزدنم


  

 اس ام اس جدید سری 12







اونایی که به پارک دوبله دخترها میخندین

وقتی که پشت سر یک دختر در صف عابر بانک گیر کردین گریه تان را خواهم دید





 اس ام اس جدید سری 12







نمی دونم دارم تاوان کدوم گناهمو پس میدم؟

چرا دخترای محله جدیدمون اینقدر زشتن





 اس ام اس جدید سری 12







حیف میره خواستگاری بعد ازش میپرسن نتیجه چی شد؟

میگه : شصت شصت

میگن یعنی چی؟

میگه : هر چی اونا خواستن ما شصتمونو نشون دادیم

هر چی ما خواستیم اونا شصت نشون دادن





 اس ام اس جدید سری 12






میگن خوشکلی و خوش تیپی هزار تا دردسر داره


دوروغ میگن !

من که تا حالا مشکلی برام پیش نیومده




 اس ام اس جدید سری 12






یکی از هموطنان عزیز و دوست داشتنی تو پیج ناسا کامنت گذاشته :


داداش سفینه ی دست دومه تمیز ۸۹-۸۸ سراغ نداری؟




اس ام اس جدید سری 12








ما از اون دختراش نیستیم که کفش پاشنه بلند پامون کنیم

از اوناش نیستیم که ۸۰ قلم آرایش کنیم

بعله عزیزم ما از اوناش نیستیم

چون ما اصن دختر نیستیم پسریم





 اس ام اس جدید سری 12






یکی از فانتزیام اینه که


چتر بکنم تو حلق یه نفر بعد بازش کنم





 اس ام اس جدید سری 12






ارسال شده در دسته بندیاس ام اس جدید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد