اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

مسیج خنده دار شاخ و باحال

اس ام اس
مسیج خنده دار شاخ و باحال


مهریه رو باید به نیت تعداد خواستگارای ناکام دختر بزارن..!

اینجوری ارزش واقعی معامله هم مشخص می شه !!!!!!


مسیج خنده دار شاخ و باحال


این تابستون هوا خیلی سرد شده ، بگو خب !!

اردلان تمجید در هنگام خاموش کردن کولر....


مسیج خنده دار شاخ و باحال


امروز مامانم گفت:برو نون بگیر خیلى بهم برخورد.!

الان عینک دودیمو ورداشتم دارم میرم خواننده شم !

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس طنز و بامزه پاییز92

اس ام اس
اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


این !

نه این یکی !

نه دیگه این !

خدا وکیلی روی این یکی برم دیگه

من هنگامی که می خوام سوار پله برقی بشم


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ

ﺧﯿﺎﻧﺖ ﺑﺒﯿﻨﯽ

ﺍﺻﻼ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﺑﺸﯽ ﺷﺪﯾﺪ

ﺍﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ، امااااااااااااااا

ﻻﮐﺖ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﻧﯿﻔﺘﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺑﺸﮑﻨﻪ !

ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﺧﯿﻠﯽ ...


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


جهان سوم جاییه که وقتی راهنما میزنی

 بهت راه نمی دن ولی وقتی دستتو از پنجره بیاری بیرون

 بهت راه میدن حتی نیسانای آبی …


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس
اس ام اس عاشقانه زیبا 


بی احساس و بی عاطفه بودن

 انسان را از واقعیت دور می کند

امیر احساسات باشیم نه اسیر آن


اس ام اس عاشقانه زیبا 


کاشکی پرنده پر نداشت

از پریدن خبر نداشت

درخت باغ آرزوش 

 دغدغه تبر نداشت


اس ام اس عاشقانه زیبا 


خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد 

 خیانت می تواند جاری کردن اشک بر دیدگان

معصومی باشد
  ادامه مطلب ...

جوکستان جدید جدیدمهر92


اس ام اس
جوکستان جدید جدیدمهر92


لیدیز اند جنتلمن کمربندهاتونو محکم ببندید

داریم به شهر آرزوهــا نزدیک می شیم 

اِاِاِعــه ، فک کنم رسیدیم

پیاده شید بابا پیاده شید رسیدیم به مدرســه !


جوکستان جدید جدیدمهر92


در مدرسه زندگی در کلاس دنیا 

 سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود 


جوکستان جدید جدید


سال جدید تحصیلی را به شما دوست عزیزم تبریک می گم

امیدوارم شما هم مثل من به درجات بالای علمی دست پیدا کنید !

 
ادامه مطلب ...

پیام دوستت دارم شاخ 92

                   اس ام اس

پیام دوستت دارم شاخ 92


انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم...

تنها یک جمله

 هنوزم دوستت دارم...


پیام دوستت دارم شاخ 92


امروز یک کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود...
.
.
.
.
. فردا هم همینطوره !


پیام دوستت دارم شاخ 92


بگو دوستت دارم...

شهیدم کن...

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب های تو شلیک می شود !!!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین با معنی

اس ام اس
س ام اس سنگین با معنی

من از تو یاد گرفتم تمومه زندگیمو...


حالا با کی بگم این قصه ی وابستگی مو


رو دوشه کی بذارم...


یه دنیا خستگیمو..


س ام اس سنگین با معنی


میگویند بی حجابی ،تمدن و فرهنگ است!


پس بی شک حیوانات متمدن ترین اند!

 
ادامه مطلب ...

پیامک سیگار...

اس ام اس

پیامک سیگار...
نیکوتین سیگارآدم ها را جذب نمی کند

آدم ها به دود سیگار معتاد می شوند

خیره می شوند به دود و غرق در خاطرات

آدم ها معتاد خاطرات می شوند
پیامک سیگار...
سیگارهای تلخ مرا به خواب های شیرین بردند

کاش می توانستم خواب هایم را به تصویر بکشم

روزگار می گذرد

شب ، روز

سیگارهای تلخ تکرار می شوند

 خواب های شیرین ، اما …
پیامک سیگار...
با کامی تلخ از جویدن هزار بسته ته سیگار

بیا آخرین پک را به عشق بزنیم

دود می شویم همین روزها
پیامک سیگار... 
ادامه مطلب ...