اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جوک و خنده دار

اس ام اس

اس ام اس جوک و خنده دار 



امروز پشه هه اومد ازم خدافظی کرد گفت :


حلالمون کن هوا سرد شده داریم میریم از اینجا !



اس ام اس جوک و خنده دار 



هر وقت رفتید درِ یخچالو باز کردید


دیدید چیزی توش نیست


یه قلوپ آب بخورید که یخچالتون فک نکنه


ر…ده بهتون :|



اس ام اس جوک و خنده دار 



ما یه بار گازمون قطع بود


مجبور شدیم سماور رو عصبانی کنیم


که جوش بیاره ، بعد چایی خوردیم !


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاطفی عاشقانه

اس ام اس

اس ام اس عاطفی عاشقانه



بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد


من تو را در قلبم دارم نه در دنیا



اس ام اس عاطفی عاشقانه



دل اگر بستی محکم نبند


مراقب باش گره کور نزنی او می رود


تو می مانی و یک گره کور



اس ام اس عاطفی عاشقانه



من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم


نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی


چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی


نه من آنم که برنجم نه تو آنی که برانی


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاطفی واحساسی جدید

اس ام اس
اس ام اس عاطفی واحساسی جدید



گل من با آمدنت گلستان شد آن کویر تشنه ی قلب من


تو همان شعری که با شنیدنش آرام می گیرد دل من



اس ام اس عاطفی واحساسی جدید



تو آنقدر مهربانی که مهربانتر از تو ندیده ام


طعم شیرین عشق را تنها با تو چشیده ام


از آن لحظه که تو آمدی تنها این را از قلبم شنیده ام


دوستت دارم



اس ام اس عاطفی واحساسی جدید



بی خیال با تنهایی بیشتر رفیقم تا با تو


ای نارفیق هیچ خاطره ی خوشی ندارم از تو



اس ام اس عاطفی واحساسی جدید



محو تماشای توام بی خیال دنیا


چشمان زیبای تو را می بینم...


زیباتر از همه دنیا


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار آبان

اس ام اس

اس ام اس خنده دار آبان



دیدی از وسط آسفالت علف در میاد؟


این یعنی اینکه با استقامت میتونی هر کاری کنی ، هر کاری !


بعد دیدی روی آسفالت کهنه یه آسفالت نو میزنن؟


این یعنی در نهایت هیچ غلطی نمیتونی بکنی !



اس ام اس خنده دار آبان



من از اونام که اگه شانس در خونمو بزنه


همون لحظه هندزفری تو گوشمه ، نمیشنوم !



اس ام اس خنده دار آبان



آیا می دانستید شانس مردن حین رفتن برای اخذ بلیط لاتاری


بیش از شانس برنده شدن در آن است !؟


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس قهوه و سیگار2013

اس ام اس
اس ام اس قهوه و سیگار2013


ته فنجان قهوه ام!


کف دستم یا پیشانی ام را ببین!


چیزی نمی بینی؟


مثلا” خطی حرفی یا چیزی که بتوان تو را به من نسبت داد؟



اس ام اس قهوه و سیگار2013



ای کافه چی!


دستور بده سیگار بیاورند


و مرد های هرز را دور میز من جمع کن


شاید غیرتی شد و برگشت


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس کوبنده و تیکه دار 2014

اس ام اس

اس ام اس کوبنده و تیکه دار 2014



هر دو از ته دل می گوییم


من حرف هایم را


تو دروغ هایت را …



اس ام اس کوبنده و تیکه دار 2014



به بعضیا ﺑﺎس ﮔﻔﺖ :


ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﯿﻠﯿﺎ خوشم ﻧﻤﯿﺎد ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻄﻮﺭ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﯼ بدم میاد !



اس ام اس کوبنده و تیکه دار 2014



اونقد با دلم بازی کردی که دل و روده م به هم پیچید …


ببین ، حالا حالم ازت بهم میخوره !

 
ادامه مطلب ...

جملات عاشقانه زیبا و نایس

اس ام اس
جملات عاشقانه زیبا و نایس



یک فلاسک چای و یک رودخانه که اعتماد به نفسش از دریا بیشتر است


و تنها یک دوربین ، تنها برای اینکه گرفته باشمت یک سکانس در آغوشم


اینست تمام دغدغه های مردی که از وصیت کردن بدش می آید...



جملات عاشقانه زیبا و نایس



ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ نه مثل جبر نه مثل هندسه


نه ﻣﺜﻞ ۱ منهای ۱ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ۰ ﻣﯿﺸﻮﺩ


ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ مثل نیمکت آخر


زنگ آخر ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﺪﺍﻡ ﺭﻭﯼ ﭼﻮﺏ ﺣﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩ


مرا یاد بگیر...


 
ادامه مطلب ...