اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93

اس ام اس
اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





پرواز باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد


دلیل پرواز پر نیست ، زندگی قانون باورها و لیاقت هاست


و تو لایق هر آنچه بخواهی !






اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





تمام زندگی ام درد میکند


دلم نوازش های مادرانه میخواهد


دلتنگ خنده های توام مادر …





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





همان بالا بمان رفیق


لذت میبرم وقتی همه به من میگویند : “تاج سرت زیباست”





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93




لاتی ترین اس سال برای لوتی ترین رفیق :


بیادتم خفن تا زمانی که برم تو کفن !





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93




گوشیمون میخوره زمین سکته میکنیم


دوستمون که میخوره زمین میمیریم از خنده


همچین موجودات داغونی هستیم !






اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





نیستیم


به دنیا مى آییم ، عکس یکنفره میگیریم


بزرگ میشویم ، عکس دونفره میگیریم


پیرمیشویم ، عکس یکنفره میگیریم


و بعد دوباره باز نیستیم …


“حسین پناهى”





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93




چشم ها ساکت اند


اما اگر درکشان کنی ، دنیارا به آتش می کشند !






اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93




خاطرات تمام نمی شوند تمامت میکنند





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





هرکس میرسد میسوزاند


گویا سینه ام را با زیرسیگاری اشتباه گرفته اند !


  



اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





رفتی ؟ فدای چشمان خیسم


وعده دیدارمان آن روز باشد که برای نوازش دستانم


آغوشم ، بوسه هام و مهربانیم له له بزنی


آن روز اگر پشت گوشت را دیدی مرا خواهی دید


من رفتم برای همیشه !





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





دوباره آمده ای


اینبار شیرین تر از قبل دروغ میبافی


زیرکانه تر لبخند میزنی و دلبرانه تر ناز میکنی


اما نازنین بعد از رفتنت دلم مردمدتهاست که دیگر مغزم تصمیم میگیرد نه دلم


پس لوند و دلبرانه که هیچ ، عاشقانه و صادقانه هم که بیایی ، من دیگر من نیستم !





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای


نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد ؟





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93




به بعضیام باس گفت :


به بزرگیت وقتی پی بردم که سیفونو کشیدم ، نرفتی پایین …






اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





میگفت پات وایمیستم ! حرف من حرفه …


رفت ، راست میگفت حرفش فقط حرف بود !






اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





بعضیا مثل کبریت میمونن


خودشون ارزش چندانی ندارن ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن !





اس ام اس زیبا تیکه دار خرداد 93





دست هایش با من


چشم هایش در خیابان


دلش… این یکی را نمیخواهم بدانم !





اس ام اس زیبا خرداد 93





چیزی به اسم خیانت وجود نداره ، به اسم خریت وجود داره


تویی که زیادی اعتماد می کنی و اویی که سو استفاده می کنه !




اس ام اس زیبا خرداد 93




برای تنی که خستست تو همیشه جون پناهی


من میخوام با تو بمونم ، تو رفیق نیمه راهی



اس ام اس زیبا خرداد 93
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد