اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدیدولادت حضرت محمد و امام صادق ع


اس ام اس
اس ام اس  جدیدولادت حضرت محمد و امام صادق ع



تا بودن ما نام محمد به لب ماست


روزی که نبودیم به احمد گرویدیم


آب و گل ما را که سرشتند ز آغاز


آغوش گشودیم وصالش طلبیدیم



اس ام اس  جدیدولادت حضرت محمد و امام صادق ع



انتظار آمد به سر اى بیقراران تهنیت


شد خزان سر، آمده فصل بهاران تهنیت


جلوه گر گردیده حق اى حق شعاران تهنیت


ساقى از ره مى‏رسد جمع خماران تهنیت



اس ام اس  جدیدولادت حضرت محمد و امام صادق ع



پیمبران امشب همه ز جا خیزید


به پای احمد گل طبق طبق ریزید


می رسد امشب ز قلب مکه بـوی رسول الله


که می درخشد ز قلب مکه روی رسول الله



اس ام اس  جدیدولادت حضرت محمد و امام صادق ع
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس میلاد حضرت محمد و امام صادق (ع)

اس ام اس
اس ام اس میلاد حضرت محمد و امام صادق (ع)



ز یمن مقدم رسول خاتم


معطر آمده محیط عالم


مولد صادق آل محمد


مقارن گشت با میلاد احمد


میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد



اس ام اس میلاد حضرت محمد و امام صادق (ع)



امشب سخن از جان جهان باید گفت


توصیف رسول انس و جان باید گفت


در شام ولادت دو قطب عالم


تبریک به صاحب الزمان باید گفت



اس ام اس میلاد حضرت محمد و امام صادق (ع)



بر جمال این دو یاس بى قرینه بنگرید


گاه سوى مکه گه سوى مدینه بنگرید


محور اسلام و قرآن در ثبات از این دو مَه


مکتب توحید باشد در حیات از این دو مه


روشن آفاق تمام کائنات از این دو مه


منجلى اوصاف بى پایان ذات از این دو مه



اس ام اس میلاد حضرت محمد و امام صادق (ع)
 
ادامه مطلب ...

پیامک تنهایی و فراق عاشقونه

اس ام اس

پیامک تنهایی و فراق عاشقونه



این روز ها انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند


فقط خلوتت را می شکنند



پیامک تنهایی و فراق عاشقونه



فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه


وقتی از درون تنهایی …



پیامک تنهایی و فراق عاشقونه



یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت …


زندگی رقص واژگان است …



پیامک تنهایی و فراق عاشقونه



خدایا هیچ تنهایی رو اونقدر تنها نکن


که به هر بی لیاقتی بگه عشقم !

 
ادامه مطلب ...

جملاتی از آناتول فرانس

اس ام اس

جملاتی از آناتول فرانس



دو چیز تفاوت فاحشی را بین انسان و حیوان به وجود می آورد


قدرت بیان و دروغگویی



جملاتی از آناتول فرانس



تا زمانی که به قدرت نرسیده ای فرمانبردار باش


و چون به آن رسیدی فروتن



جملاتی از آناتول فرانس



خطا کردن یک کار انسانی است


اما تکرار آن یک کار حیوانی



جملاتی از آناتول فرانس



تمام کتاب‌های تاریخی که در آن دروغی نیست


به طرز وحشتناکی خسته‌کننده می‌باشند


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه

اس ام اس

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



آسمان به آسمان کوچه به کوچه رویا به رویا …


هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود !



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



تو را به خدا سپردم خودم را به دلتنگی هام


خدا خودش می داند چطور مواظب تو باشد


دلتنگی هایم هم خوب بلدند چطور تو را هی به یاد من بیاورند



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



گاهی شعر سراغم را میگیرد ٬ گاهی هوای تو


تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من !



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



دلتنگ که شدی ، چشم هایت را ببند …


مثل یک عکس فوری ، فوری ظاهر می شوم …


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا و تیکه دار

اس ام اس

اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



می بینی ؟


بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم


که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



هیسسسسسسسسسس …


کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر !


ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



دل من تنها بود


دل تو اما نه


آفرین بر دل پر مشغله ات


کز سر لطف با دلم بازی کرد


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92

اس ام اس

اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



من دلم گرم تو بود


تو سرت گرم دلم



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من


بر تن کن دروغ هایی را که بافتی



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



باید قاب بگیرم حرفهایت را


همه عکس شدند !



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



یه خط داشت اما هفت خط بود


به همین سادگی …


 
ادامه مطلب ...