اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


اس ام اس

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک



sms asheghaneh




سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو 

شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره !




اس ام اس عاشقانه زیبا



sms asheghaneh




کرم دندان هایم را خورد …


از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !




اس ام اس عاشقانه و تحمل

sms asheghaneh



سال ها دویده ام …


با قلبی معلق و پایی در هوا


دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است


دلم رسیدن میخواهد !



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی


sms asheghaneh


  

هی رفیق !


بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی


دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی




اس ام اس نبودن عاشقانه



sms asheghaneh




مریضم . . .


چشمهایم درد می کند . . .


تب دارم . . .


اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد


تو نیستی


دارم می میرم !




اس ام اس راه عاشقانه



sms asheghaneh




تو از یک راه رفته ای اما دل من …


هزار راه می رود برایت



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه



sms asheghaneh




سرگیجه بهانه بود


میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !




اس ام اس دلتنگی های عاشقانه



sms asheghaneh




خیلی دلتنگتم ، اما …


نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود




اس ام اس آغوش عاشقانه



sms asheghaneh




مرا در آغوشت بفشار


بگذار دل ضعفه بگیرم


از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .




اس ام اس به سلامتی عاشقانه



sms asheghaneh




به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد


حواسش هست که ناراحتت نکنه !




اس ام اس دلتنگی های عاشقانه



sms asheghaneh




دلم از درد دنیا تنگ تنگ است


چرا درها به رویم سنگ سنگ است


در این دنیا ندیدم روز خوبی


چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است


 

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد