اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان

اس ام اس


اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان





ماه رمضان ماه خدا می باشد



سر تاسر آن نور وضیا می باشد



زنگار وجود را نماید صیقل



بنگر که چگونه با صفا می باشد



حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد





اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان





آمد رمضان و التهابی ست به لب



هر لحظه مرا حسرت آبی ست به لب



با شوق لب تو “ربنا” می خوانم



هر بوسـه به پای تو دعای مستجابی ست به لب



اللهم عجل لولیک الفرج



دوبیتی تبریک ماه مبارک رمضان





اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان





این ماه سراسر بُوَدش ماه نیاز



بر درگۀ آن کریم و هم بنده نواز



بر خیز توشبهآ وبه خلوت بنشین



با ذکر دعا و ختم قرآن و نماز



حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد





اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان





رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم



از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم



گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من



من به ایام خدا ولی ارادت دارم



فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد





اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان




 
ادامه مطلب ...