اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس عاشقانه پراز احساسات


اس ام اس
اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم ؟


گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم ؟


در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم


که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم ؟



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت


با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



به دلم افتاده بود که


امشب حتما خوابت را می بینم


اینقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد

  

اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



تو که رفتی دلم برایت تنگ شد


حال که آمده ای در دلم جا نمی شوی



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



این خورشیده که داره به من لبخند می زنه


یا تویی که داری می خندی



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



از A تا Z


تنها چیزی که اهمیت داره


U و I هست



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



شاید زمان های اندکی را در کنارت باشم


اما زمان ها بسیاری را به یادت هستم


شاید همیشه



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



واسه دشت وسیع مهربونی هات مترسک می شم


تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



من عاشق آن دیده چشمان سیاهم


بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم


گر مستی چشمان سیاه تو گناه است


من طالب آن مستی و خواهان گناهم



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات



دل ز ما خواست که در فکر تو باشیم مدام


سربلندیم که پیمان نشکستیم هنوز



اس ام اس عاشقانه پراز احساسات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد