اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس دلتنگی و ناراحتی

اس ام اس

اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



شهادت می دهند

به دلتنگی مهیب شبانه

این اشک ها



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



می‌دانی!

دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است

گاهی می‌شود فکر می‌کنی تمام شده

اما یک دفعه همه‌ وجودت را آتش می‌زند

دلتنگتم



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده

لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده


  
اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی

دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



می بوسیمت سه تایی

من و غم و تنهایی

امان از این جدایی

دلتنگتم خدایی



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



دلتنگی هایم از دوری توست

تو که مسافر جاده ها شدی

من چشمانم را به امتداد جاده دوخته ام

می دانم که روزی خواهی آمد

آن روز که عشق نایاب ترین عنصر زندگی انسان هاست



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



خدایا دلم را

به باران گره زن

پر از بوسه کن ابرها را

ابر دارد قفسم

نت دلتنگی من باران است



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده

به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده؟



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



بدرود را نگفته برای سلام تو

از اولین دقیقه دلم تنگ می‌شود



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی



ابرها هم دلشان تنگ تو بود

بر سرِ شهر

دل از گریه نکندند هنوز



اس ام اس دلتنگی و ناراحتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد