اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس عاطفی عاشقانه

اس ام اس

اس ام اس عاطفی عاشقانه



بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد


من تو را در قلبم دارم نه در دنیا



اس ام اس عاطفی عاشقانه



دل اگر بستی محکم نبند


مراقب باش گره کور نزنی او می رود


تو می مانی و یک گره کور



اس ام اس عاطفی عاشقانه



من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم


نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی


چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی


نه من آنم که برنجم نه تو آنی که برانی


  
اس ام اس عاطفی عاشقانه



دلم از نبودنت پر است...از درد


آنقدر که اضافه اش از چشمانم می چکد...



اس ام اس عاطفی عاشقانه



گلوی آدم را باید گاهی بتراشند تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود


دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است


دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند



اس ام اس عاطفی عاشقانه



ای قطار راهت را بگیر و برو


دیگر نه کوه توان ریزش دارد و نه ریزعلی پیراهن اضافه


دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست



اس ام اس عاطفی عاشقانه



با یک گل هم بهار می شود


اگر در دلمان جوانه بزند



اس ام اس عاطفی عاشقانه



حلقه ی دستانت که بر کمرم میزنی


زیباترین اسارت زندگی من است



اس ام اس عاطفی عاشقانه



بیچاره عروسک دلش می خواست زارزار بگرید


اما خنده را بر لبانش دوخته بودند



اس ام اس عاطفی عاشقانه



در رویاهایت جایی برایم باز کن


جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد


خسته شدم از بی جایی




اس ام اس عاطفی عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد