اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

جملات عاشقانه زیبا و نایس

اس ام اس
جملات عاشقانه زیبا و نایس



یک فلاسک چای و یک رودخانه که اعتماد به نفسش از دریا بیشتر است


و تنها یک دوربین ، تنها برای اینکه گرفته باشمت یک سکانس در آغوشم


اینست تمام دغدغه های مردی که از وصیت کردن بدش می آید...



جملات عاشقانه زیبا و نایس



ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ نه مثل جبر نه مثل هندسه


نه ﻣﺜﻞ ۱ منهای ۱ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ۰ ﻣﯿﺸﻮﺩ


ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ مثل نیمکت آخر


زنگ آخر ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﺪﺍﻡ ﺭﻭﯼ ﭼﻮﺏ ﺣﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩ


مرا یاد بگیر...


  
جملات عاشقانه زیبا و نایس



صبح یعنی مست صدای تو


ظهر یعنی انتظار تو


عصر یعنی دلتنگم برای تو


شب یعنی یاد تو


و تو یعنی تمام لحظه های من



جملات عاشقانه زیبا و نایس



بدون گذرنامه از خیالم عبور خواهی کرد


مهربانیت را نیست



جملات عاشقانه زیبا و نایس



روز همان شب است


و شب همه ی روزهاییست که تو نیستی



جملات عاشقانه زیبا و نایس



من بی تو تمام می شوم


و با تو تمام



جملات عاشقانه زیبا و نایس



می شود تو ماهی قرمز باشی


و من تنگ بلور ؟



جملات عاشقانه زیبا و نایس



نمیدانم چرا وقتی دلم هوایت می کند نفس کشیدن فراموشم می شود


انگار دلم تاب هوای دیگری را ندارد



جملات عاشقانه زیبا و نایس



عشق فریب بزرگی است


اما دوست داشتن یک صداقت بی انتهاست



جملات عاشقانه زیبا و نایس



دل چشمانم طاقت ندیدنت را ندارد...



جملات عاشقانه زیبا و نایس



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد