اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92

اس ام اس
اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی


که بفهمی دوست داشتنم را


از من که گذشت اما هرجا که هستی خسته نباشی …


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


به بعضیا باید گفت :


ﻛــﺎﺷــﻜـی شعورتم


ﻣـِﺜـﻞ ﻟـﻴـﺴـﺖ ﺩﻭﺳــﺘـﺎﺕ ﻫــﺮ ﺭﻭﺯ ﺑـﻪ ﺗــﻌـﺪﺍﺩﺵ ﺍﺿــﺎﻓـﻪ می شد


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


احترام گذاشتن به بعضیا


مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه !


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92

  
جلوی کوه داد بزنی محبت بر می گردد محبت


تو از سنگم کمتر بودی …


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


سکوت و صبوریم را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار


دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


هی غریبه قیافت خیلی آشناست …


من و تو جایی همدیگر را ندیده ایم ؟


آهان یادم اومد یه روزهایی خاطره هایی با هم داشتیم


یادمه اون موقع دم از عشق و عاشقی می زدی …


اینقدر مات نگاهم نکن عشقت حسودیش می شه !


راستی قبل رفتن خواستم بدونی


وقتی دیدمت دلم نلرزید …


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


کودکی هایم را ببخش


من بزرگ نمی شوم


نه اینکه نخواهم بزرگ شوم


که در من بزرگی مفهومی است دست نیافتنی


دوست من کودکی هایم را بر من ببخش


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست


در عفو لذتی است که در انتقام نیست


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


اگر با گذشت کردن کسی کوچک می شد


خدا تا این اندازه بزرگ نبود!


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


خیلی وقت است که کــــات گفته ام


ولی تو همچنان برایم بــــازی می کنی


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


آن روز ها هیچ چیزمان به هم نمی خورد


اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


این روزها قدم که میزنم


منحرف می شوم به سمت چپ


در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام


باید بیرون بیندازمت …


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


واقعا چه فایده ؟


بالای خط فقر باشی و زیر خط فهم


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


می دونی چیه رفیق؟


اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون


حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


مقصر خود ماییم


عشق را به کسانی ارزانی می کنیم که


از زندگی ، جز آب و علف روزانه نه می فهمند نه می خواهند!


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92


به بعضی ها باید محبت و معرفتتو قطره قطره با قطره چکون بدی


چون جنبه همشو یکجا ندارن  … یه دفعه میزنن زیر همه چیز …


اس ام اس تیکه انداختن جدید مهر92



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد