اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



گاهی دلم هوس شیطنت میکند


از همان شیطنت هایی که این حرف تو پشت آن باشد..)


مگه دستم بهت نرسه …



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



تو خوابیده ای آرام و من ....


پشت پلک تو آنقدر می بارم....


تا پنجره را باز کنی...


دست هایت را زیر باران بگیری و بخندی …



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



اینکه دوسِش داری یه چیزه ، اینکه دوسِت داره یه چیزه دیگس …


ولی اینکه دوسِش داری و دوسِت داره همه چیزه !!!


  
اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



زن جنس عجیبی ست


چشم هایش را که می بندی دید دلش بیشتر


دلش را که می شکنی باران لطافت از چشم هایش سرازیرتر …


انگار درست شده تا روی عشق را کم کند...



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



با من راه بیا که برای تو


از بیراهه های زیادی گذشته ام …



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



برایت مینویسم دوستت دارم...


می دانم که نمی دانی ، ولی می دانم که می خوانی!


آرزویم این است که نخوانده بدانی …!!!



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



تو این مَن ها را از خودت مِن ها کن...


من می میرم برای باقی مانده ات …



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



قهوه چشمان توست!!


تیره ، تلخ اما آرام بخش و اعتیاد آور …



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



در این ساعت شلوغ زندگی...


در این انبوه رفت و آمدهای پی در پی


در این سرعت بی درنگ ثانیه ها


تو یک مکث عاشقانه ای !



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



میگن منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده!


دعا کن کسی پیدا بشه !!

که تو را به دنیا نده …!!!



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم


ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست 


 دوستت دارم...)




اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



بیهوده تحریمم نکن


من ایرانیم ، برای داشتنت دنیا را


 هم دور خواهم زد !!!




اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال



خوشبختی داشتن کسی است که بیشتر از...


 خودش تــــو را بخواهد


و بیشـــتر از تــــو هیچ نخواهد


 و تــــو برایش تمام زندگی باشی !



اس ام اس عاشقانه تیکه دار باحال





مجموعه آموزشی صفر تا صد کامپیوتر

مجموعه آموزشی صفر تا صد کامپیوتر


شامل 500 دقیقه آموزش فارسی “صفر تا صد کامپیوتر” از مقدماتی تا پیشرفته


شامل 1000 نرم افزار کاربردی جدید “ماکسیمم اسیستانت 2014″


شامل 300 دقیقه آموزش فارسی” کامپیوتر برای کوچولوها” آموزش کامپیوتر ویژه کودکان


همراه با کلکسیون بی نظیر 1000 عنوان کتاب الکترونیک آموزشی کامپیوتر



 قیمت فقـط : 39,000 تـومان







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد