اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس سیگار 92 جدید

اس ام اس
اس ام اس سیگار 92 جدید



سیگار بکش!

بغض کن

گریه کن

دق کن

ولی با هر آدم نامردی درد و دل نکن!



اس ام اس سیگار 92 جدید



مرگ ، مُردن نیست


و مرگ ، تنها نفس نکشیدن نیست


من مردگان بی شماری را دیده ام


که راه می رفتند


حرف می زدند


سیگار می کشیدند


و خیس از باران انتظار و تنهایی را درک می کردند


  
اس ام اس سیگار 92 جدید



برایم سیگاری آتش بزن


میان لب هایم بگذار و دور شــو...


پر از باروتم !



اس ام اس سیگار 92 جدید



شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید :


باید تـَرکـــــ کنم !


ســیگار را ، خانــــه را ، زندگـــی را و باز پُــکــی دیگــــر می زند



اس ام اس سیگار 92 جدید



گفتی دهانت بوی شــیر می دهد و رفتـی


حالا بوی سیـگـار ، بوی دروغ هم می دهد


برگرد …



اس ام اس سیگار 92 جدید



چرا ترک کنم سیگار لعنتی را که فریاد می زند نبودنت را؟


که در دست می گیرم بدن نرمش را جای دست های سردت


درونم که می فشارد ریه هایم را  ذره ذره می پوساند


مثل تو بیچاره دلم با هر که لحظه ای نشست عاشقش شد


و درد دل هایش را باور کرد اما نمی دانست که این روزها دیگر وفا معنایی ندارد



اس ام اس سیگار 92 جدید



شاید سیگارو بزارم کنار اما دودش رو نمی تونم



اس ام اس سیگار 92 جدید



سیگار بی جان ترین عصیانگریست که مرا به عصیان وا  می دارد

او به نابودی تن نشسته است...

من به نابودیِ من و هر دو به  نابودیِ هم



اس ام اس سیگار 92 جدید



تو به احساست بیاموز نفس نـکـشــد


هوای دل هـا آلـودسـت....


ایـنـجــا فاصلـه یک عـشـق تا عـشـق بـعــدی یک نخ سیگار است



اس ام اس سیگار 92 جدید



گوشه ی کافه ای می نشینم بدون هیچ بهانه ای قه قهه می زنم


نه به حضور باران نیازی است


نه به قهوه ، نه به سیگار و نه حتی به نگاه تو


فقط بی دلیل ، به نداشته هایم می خندم



اس ام اس سیگار 92 جدید



این روزها چقدر سیگارت شبیه آرزوهای من است


هر دو دود می شوند



اس ام اس سیگار 92 جدید



کاش پشت پاکت سیگار به جای تصویر ریه ای بعد از کشیدن سیگار


تصویر اعصاب های خراب قبل از کشیدن سیگار را می ذاشتن



اس ام اس سیگار 92 جدید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد