اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غمگین تنهایی جدید

اس ام اس
اس ام اس غمگین تنهایی جدید


تنهایی یعنی


دل هیچکس سایز دلت نیست!!!


اس ام اس غمگین تنهایی جدید


رفته ای اما رد پایت مانده است در من


کنار تنهایی ام قدم می زند بی من


اس ام اس غمگین تنهایی جدید


جلوی آیینه که می روم تنهاییم دوتاست


هرچه در آن است منم ، تو را می جویم


در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست


اس ام اس غمگین تنهایی جدید


بی تو شهر پر است


از آیه های تنهایی

  
اس ام اس غمگین تنهایی جدید


امروز آیینه حزن چهره ام را تاب نیاورد


شکست و من ماندم و هزار تکه تنهایی


اس ام اس غمگین تنهایی جدید


تنهایی یعنی انقدر کسی بغلمون نکرد


که خودمون زدیم بغل !


اس ام اس غمگین تنهایی جدید


تنهایی همان مرگ است


که رو دربایستی دارد


اس ام اس غمگین تنهایی جدید


سلام هایی که بوی خداحافظی می دهند


بودن هایی که هیچکدام خوشحال کننده نیستند


و رفتن هایی که امید بازگشتی به آنها نداری


همه اینها را که جمع می کنی به یک کلمه می رسی


تنهایی …


اس ام اس غمگین تنهایی جدید


سرد است...


نیمکتی تنها در پارک نشسته است


من تنها بر نیمکت و تو تنها در من


می بینی ؟ چه در همیم و تنها ؟


اس ام اس غمگین تنهایی جدید


در تنهایی هایت


 مراقب آدم هایی که نزدیکت می شوند باش …


گاهی دورتر از این حرف هایند !


اس ام اس غمگین تنهایی جدید

نظرات 2 + ارسال نظر
سیندرلا شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:24

ممنون اما ر استش بعضی از پیام ها هستن که با خوندنشون اشکت درمیاد ودلت میخواد فقط گریه کنی وبا بعضی ها خاطراتت زند میشن

★نگین★ چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 01:27

فداتم خیلی خوب بودن خسته نباشی....یاد تنهایی خودمو اون نارفیق اوفتادم که باعث این تنهاییمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد