اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بیقراری 92

اس ام اس
اس ام اس بیقراری 92


دیگر نمی نویسمت …!

هرکس به چشمــهایم نگاه کند !

تو را خواهد خواند


اس ام اس بیقراری 92


می نویسم از تو ای زیبای من 

 می سرایم از تو ای رویای من

ای نگاهت سبزتر از سبزه زار

 می نویسم بی قرارم بی قرار


اس ام اس بیقراری 92


من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی!

آهـــــــایـــــــــــــ


تـو یادتـــــ نـــرود!

من به خاطرتــــــــو آتـــــــش گـــرفته ام

  
اس ام اس بیقراری 92

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

وبلاگ من رو به اسم ( اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید 


اس ام اس بیقراری 92


من به تو نگاه میکردم

و تو به ساعت

تو قرار داشتی و من بی قراری


اس ام اس بیقراری 92


به اندازه ی چشمان 

کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته 



اس ام اس بیقراری 92


بیراهه هم برای خودش راهیست

وقتی من را به تو برساند....

و حوصله چه زود بی طاقت می شود

در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود


اس ام اس بیقراری 92


یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه

واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی

و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش …

خسته شده خدایا …

فقط تو میتونی به دادش برسی

بیا و بمون کنارم واسه همیشه… نگو  نمیشه …


اس ام اس بیقراری 92


عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها 

 اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا

کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار 

 گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار


اس ام اس بیقراری 92


بغض هایم را به آسمان سپرده ام 

 خدا به خیر کند باران امشب را


اس ام اس بیقراری 92


هیچ دلی بی بهانه نمی تپد...

 نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر...


اس ام اس بیقراری 92


گفتم دل و جان بر سر کارت کردم

 هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی!

 این من بودم که بی‌قرارت کردم...


اس ام اس بیقراری 92


باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من 

 قلب من شد عاشق تو!

همیشه چشم به راهت مینشستم...

این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت

در زیر باران بی قراری خیس میشدم...

اس ام اس بیقراری 92




کیف موبایل پاندا

کیف موبایل پاندا

از مدل های تکراری و یکنواخت کیف های موبایل خسته شدی؟


دنبال کیف موبایلی می گردی که دست هیچ کس دیگه ای نباشه؟!


یه طرحی می خوای که هم ساده باشه هم شیک؟؟


قیمت : 6,000 تومان


                                                 برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد