اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

پیامک طنز و ته خنده

اس ام اس

پیامک طنز و ته خنده


من هنوزم در عجبم که قارچ خور چطوری با سرش آجرو میشکوند !!!

ولی وقتی به لاک پشت میخورد می مرد ؟!!


پیامک طنز و ته خنده


به بعضی از دخترا باید گفت : 

عزیزم یه ذره صورت رو آرایشت مونده !


پیامک طنز و ته خنده


فقط یه ایرانی می تونه به جای اینکه یه قدم بیاد جلو 

 دم سفره بشینه و کل سفره رو بکشه جلو خودش !!!!!

  
پیامک طنز و ته خنده


  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


پیامک طنز و ته خنده


کرگدن زورش به همه میرسه ها!

میتونه سلطان جنگلم بشه

هیکلشم خوبه

ولى خستس ، می فهمى ؟ حوصله نداره !


پیامک طنز و ته خنده


من یکی از آرزوهام اینه که 

یه روزی مثل داییم میلیونر بشم

 آخه داییمم یکی از آرزوهاش همینه !


پیامک طنز و ته خنده


به دو دلیل اجازه نمی دم مخاطب خاصم به آیفون فایوم دست بزنه :

یک اینکه من آیفون فایو ندارم !

دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !


پیامک طنز و ته خنده


یه قانون نانوشته تو همه کارتون ها اینه که

 تا وقتی که به پایین نگاه نکنی نیروی جاذبه کار نمی کنه !


پیامک طنز و ته خنده


می گن خوشگلی و خوشتیپی هزارتا دردسر داره ولی دروغ میگن !

من که تا حالا مشکلی برام پیش نیومده …


پیامک طنز و ته خنده


احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به یه پسر میده

 کشتن اژدهای دوسر توسط همون پسر تو جمع پسرا نمیده !


پیامک طنز و ته خنده


از دوستان عزیزم که کنکور امسالو شرکت کردن خواستارم که رتبه شونو واسم ارسال کنن !

مال دختر داییم که شارژ دو هزاری بود ، شاید مال شما  پنجی بود!!!

 خدارو چی دیدی ...!!!


پیامک طنز و ته خنده


آنتی ویروس لپتاپمو یه سال و نیمه آپدیت نکردم...

هر ماه پیام میده هر غلطی دوست داری بکن ...

من دیگه کاری به کارت ندارم !!!


پیامک طنز و ته خنده





ساعت کاسیو طرح 554 رنگ طلایی


ساعت کاسیو طرح 554 رنگ طلایی

فوق العاده شیک و اسپرت به همراه روز شمار


ساعت فوق با بهترین کیفیت توسط نماینده شرکت اصلی casio تولید شده است


قاب و بند این ساعت از بهترین جنس مواد اولیه استیل تهیه شده است


ضد آب بودن ساعت به صورت 100 درصدی گارانتی می شود


قیمت : 79,000 تـومان


                                                     برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد