اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس طنز و بامزه پاییز92

اس ام اس
اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


این !

نه این یکی !

نه دیگه این !

خدا وکیلی روی این یکی برم دیگه

من هنگامی که می خوام سوار پله برقی بشم


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ

ﺧﯿﺎﻧﺖ ﺑﺒﯿﻨﯽ

ﺍﺻﻼ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﺑﺸﯽ ﺷﺪﯾﺪ

ﺍﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ، امااااااااااااااا

ﻻﮐﺖ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﻧﯿﻔﺘﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺑﺸﮑﻨﻪ !

ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﺧﯿﻠﯽ ...


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


جهان سوم جاییه که وقتی راهنما میزنی

 بهت راه نمی دن ولی وقتی دستتو از پنجره بیاری بیرون

 بهت راه میدن حتی نیسانای آبی …


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92

  
  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


ﻣﻦ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﯾﺸﺐ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ...

 ﺭﯾﻠﯿﺸﻦ ﺷﯿﭗ ﯾﻪ نوع ﮐﺸﺘﯽ ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻭ ﺗﻮﺭﯾﺴﺘﯿﻪ 

از ﺑﺲ ﮐﻪ ﭘﺎﮐﻢ ﻣﻦ !


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


پیرینتر چیست ؟؟؟

به دکمه Enter کیبورد که پیر و فرسوده شده است

 اصطلاحا پیرینتر گفته می شود


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


از تفریحات سالم ما این بود که بعد از اینکه با آهنربا آشنا شدیم...

 به زور می خواستیم قطب های همنام آهنربا رو به هم بچسبونیم اما نمی شد...

البته من که هنوز قانع نشدم و کماکان به تلاش خودم ادامه میدم !


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


من اول فکر می کردم یبوسَت یه جور جهت ماهواره ست !؟؟


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


اینکه میگن از یه زاویه دیگه به مشکلات نگاه کنید 

دقیقا چه زاویه ای رو میگن ؟

آخه من با هر زاویه ای نگاه میکنم بازم کولرمون خاموشه لامصب !


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


اونایی که مینویسن Work at jibe BABAM حتما وقتی جیبه بابا خالیه..

 نقش شپش رو ایفا می کنند دیگه ؟


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


وسایل لازم برای مسافرت رفتن...

دخترا : کیف لوازم آرایش ، مانتو ، شال به میزان لازم 

 سشوار ، بابلیس ، انواع بدلیجات ، لباس راحتی ، خمیر دندان 

و مسواک ، باد بزن و جوراب در رنگ های شاد و نیمه شاد و …

پسرا : یه شلوارک با یه قلیون و دیگر هیچ !


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


بعضیام هستن وقتی جک گفتنشون تموم می شه

 بقیه منتظر شنیدن بقیه ش می مونن !

اینارو سر به سرشون نزارید 

اینا به امید همین چیزا تنفس می کنن ...


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92


این راننده هایی که دستشون از شیشه ماشین بیرونه...!

 و دارن با انگشتاشون بازی میکنن ...

 اینا دستشون تو دماغشون بوده الان دارن...

 گیگیلی درست می کنن سرگرم باشن تو ترافیک !


اس ام اس طنز و بامزه پاییز92




رنگ موی موقت هات هیوز


رنگ موی موقت هات هیوز

                                      رنگ مو هات هیوز در چهار رنگ شاد سبز، آبی، قرمز وبنفش می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد