اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس فاصله 92 sms


اس ام اس
اس ام اس فاصله 92 sms

تو و فاصله با هم یکی شدید

من و پاهام به رسیدن نا امید

کاش می شد می رسیدم تا می دیدم

تو و فاصله به هم چیا می گید ؟


 اس ام اس فاصله 92 sms 

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت 

فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی 

وب منو به اسم ( اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن 


اس ام اس فاصله 92 sms


مرا نمی خواهی دیگر می دانم...

حتی اگر مرا ببینی هم نمیشناسی مرا دیگر

 می دانم...

اینک همان نامه ای که برایم نوشتی را می خوانم

چه عاشقانه نوشته ای همیشه با تو 

می مانم...


اس ام اس فاصله 92 sms 


ببار ای باران ببار که غم از دلم رفتنی نیست...

اشک های روی گونه ام دیدنی نیست...

ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست...

آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست...

ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست ...

غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست


اس ام اس فاصله 92 sms


هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست..?

که من کال ماندم و به تو نمی رسم.. !


اس ام اس فاصله 92 sms


در قفس افتاده ام ...

فکر رهایی نیستم...

دل به عشقت داده ام...

 فکر جدایی نیستم....


اس ام اس فاصله 92 sms


انگشتانت را به من قرض بده...

برای شمردن لحظه های نبودنت...

 کم آورده ام...


اس ام اس فاصله 92 sms


یک نفر آمد صدایم کرد و رفت...

با صدایش آشنایم کرد و رفت...

نوبت اوج رفاقت که رسید...

ناگهان تنها رهایم کرد و رفت...


اس ام اس فاصله 92 sms


شنیدی می گن خیلی دور ، خیلی نزدیک ؟

اولی دستامونه ، دومی دلامونه...


اس ام اس فاصله 92 sms


بعضی وقتها چشمم به قلبم حسودیشون می شه می دونی چرا ...؟

چون تو همیشه تو قلبمی ...

 ولی از چشم دوری !


اس ام اس فاصله 92 sms


فکر کردم آسمان را می توان تسخیر کرد...

آب اقیانوس را با آه خود تبخیر کرد...

فکر کردم رفتنت را می توان از یاد برد...

هیچ دانستی ..؟ 

دلم را رفتن تو پیر کرد...!



اس ام اس فاصله 92 sms




ساعت مچی ال ای دی سامورایی طلایی رنگ


 سفارش ساعت مچی ال ای دی سامورایی طلایی رنگ


اعت سامورایی که همانند دستبند معمولی می باشد ولی در اصل


ساعتی ال ای دی با طراحی فوق العاده زیباست 


به همراه جعبه مخصوص ساعت سامورایی+کارت گارانتی


  قیمت  : 33,000 تـومـان


 برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد