اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غرور عاشقانه احساسی

اس ام اس
اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



گرچــه ای دوســــت غرور دلــــــت احســــاس مـــرا درک نکـــرد


آفریــــن برغـــم عشــــقـــت کــه مرا ترکـــ نکرد



اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد


شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد


حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد


چه قدر دوســتت دارد 


و این رابفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد


  
اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



گاهی دلم می خواهد


وحشــیانه غرورت را پاره کنم!


قلب ترا در مشتم بگیرم و بفـشارم 


تا حال مرا لحظه ایی بفهمی !



اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی


دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند


و تـــــــــو چه اشتباهی مغرور شدی



اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم


آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام


برایت به زمین بکوبم 


احساس من قیمتی داشت


که تو برای پرداخت آن فقیر بودی 



اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



نمیدونی چه کاری بادلم کردی...


 نمیدونی چه غمگینم نفهمیدی...


نمیشناسی منو از من چقدر دوری


 تواین روزا چه بی رحمانه مغروری



اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



بی وفا !


ایـن روزهـا نـه مـجـالـی...


بـرای دلـتـنـگـی دارم.....


و نـه حـوصـلـه ات را


ولـی بـا ایـن هـمـه...


گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـی کـنـد



اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



رخ به رخ که شدیم


مــن مات شدم و تــو....


چون پادشاهی که از اینگونه فتحهــا زیاد دیده است


بی اهمیت رد شدی ...



اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



آنچه را که اسمش غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم


احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی


اس ام اس غرور عاشقانه احساسی



گردنبند دو قلب 


چرا دو قلب ؟ آیا راز قلب دومی تنیده شده در قلب اول را می دانید ؟


 این راز همان سر پنهان عشق است 


 قلب دوم در قلب اول تنیده شده در واقع قلب معشوق در دل عاشق تعبیه  شده است 


و عاشق با این کار پایبندی خود را به معشوق نشان می دهد


قیمت: فقط 8,500 تومان


  برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


                                                            




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد