اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس فاصله عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس فاصله عاشقانه

به تو عادت دارم...

مثل پروانه به آتش...

 مثل عابد به عبادت...

و تو هر لحظه که از من دوری...

من به ویرانگری فاصله می اندیشم...

در کتاب احساس...

واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است...

تو توانایی آن را داری که به این فاجعه پایان بخشی....

  
اس ام اس فاصله عاشقانه


نبودنت بهترین بهانه است...

 برای اشک ریختن...

ولی کاش بودی...

 تا اشک هایم از شوق دیدارت سرازیر می شد...
  

اس ام اس فاصله عاشقانه


به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام...

چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را ؟!!



اس ام اس فاصله عاشقانه


هرجا تو باشی دل من همون جاست

حتی اگه فاصلمون یه دنیاست



اس ام اس فاصله عاشقانه


مرا از خود رها کردی و رفتی..

مرا آنگه که تنها مانده بودم...

ولی من باز هم هستم به یاد...

اگر چه دور هستم از سرایت...



اس ام اس فاصله عاشقانه


همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست...

گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن...


اس ام اس فاصله عاشقانه


مست آن یارم که در تنهاییم یادم کند...

از فراق و دوری خود سخت بیمارم کند...



اس ام اس فاصله عاشقانه


و با دلتنگی های من تو با این جاده همدستی...

تظاهر کن ازم دوری تظاهر می کنم هستی...



اس ام اس فاصله عاشقانه



همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب ، غروب زندگیست...

ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست...



اس ام اس فاصله عاشقانه


خودت نیستی صدات مونده...

صدات چشمامو گریونده...

دلم روی زمین مونده...

فقط از تو همین مونده...



اس ام اس فاصله عاشقانه


نگران خودمم که چه جوری بی تو بمونم ؟

دوری و ندیدن تو کاره من نیست...

نمی تونم...



اس ام اس فاصله عاشقانه



یکی می پرسد : اندوه تو از چیست ؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست ؟

برایش صادقانه می نویسم : 

برای آنکه باید باشد و نیست....



اس ام اس فاصله عاشقانه


شبیه برگ پاییزم همیشه قسمت بادم...

ز تو دورم ولی هرگز نخواهی رفت از یادم....



اس ام اس فاصله عاشقانه


چشماتو ببند ! بستی ؟؟

حالا باز کن ! باز کردی ؟؟

چقدر طول کشید ؟؟

همین قدر هم نمی تونم دوریتو تحمل کنم !؟



اس ام اس فاصله عاشقانه


تو که درد دل دیوانه ی من می دانی...

چند دور از تو خورم ، خون جگر پنهانی ؟


اس ام اس فاصله عاشقانه




آموزش بافت مو 


آموزش حرفه ای بافت

قیمت : 5,500 تومان


                                                         برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد