اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92

اس ام اس

اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


رفتم مغازه آدامس بخرم...

 گفتم Orbit چند؟!

گفت 2500 تومن!!!!

گفتم گارانتی ام داره؟!


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


خدا نکنه یکی از اقواممون واسمون از شهرستان یه چیزی بیاره..!

 مامانم کلید می کنه تا یه عمر همونو واسه نهار و شام و صبحونه داریم!!

 اخیرا یه گونی لوبیا سبز واسمون آوردن... 


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


مهــریه زن آیندت ...

رتبه جهــانی پرسپولیس/استقلال نباشه ...

صلوات 

  
اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92

  کپی می کنید مشکل نداره...

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید ...

سایت من رو به اسم ( اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید...


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


دوستان شومام عین من شبا وختی مسواک میکنین...

 بعدش عین مونگلا تو آیینه به خودتون میخندین؟؟

یا فقط من این ناهنجاریو دارم آیا!


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


دختر ۱۲ساله اومده پست گذاشته....

از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو!!

خب سوالی که پیش میاد اینه که عروسک این بچه رو کی ورداشته؟
  

اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


یارو از نیمرخ شبیه قالپاق پیکانه...

استاتوس زده درگیرم نشو رسوا نمی شوم!

آخه پلشت تو خوبه عامل جنگ جهانی سوم نشدی!


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


عشق یعنـی:

قـورمـه سبزی...

سیب زمینـی سرخ شده بـا سس کچـاپ

پیتــزا مخلـوط...

بستنــی پستـه ای!؟

همیـن و بس...

دلم خواست ...


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


کلیه وسایل خونه حیف نون رو دزد برد بجز یه قالی...

 پلیس اومد گفت : چرا قالی رو نبردن .؟ 

حیف نون گفت برای اینکه یه شیر نری مثل من روش خوابیده بو؟


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


اونقد که من خوبم ...

خود خوب اونقد نیس...

اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده...

که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه..

بعد من چون کنترل دور بود ازم 

دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


والا من از هر دستی میدم با لگد پس می گیرم...

الکی میگن که از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری...

فکر می کنن ما خریم...!


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92


عشق یعنی زندگی را باختن...

چند سالی بی دلیل با هر الاغی ساختن...


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92

دقت کردین!

همیشه دختر و پسر تو رمان 

زیباترین و پولدارترین موجودات خلقتن


اس ام اس خنده دار و باحال پاییز92
 sms khandedar bahal paeez 92




ساعت دیواری طرح پرنده خشمگین 


ساعتی با طراحی شیک و منحصر به فرد برای فرزند شما

قیمت فقط 35.000 تومان






فروش ویژه ی 30 مستند جنجالی تاریخ ایران


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد