اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس سرکاری مهر 92

اس ام اس
اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


بیا به آرامش فکرکنیم...

به زندگی...

به عشق...

به بهشت...

به جهنم...

به درک...

به توچه...

به من چه...

برو اعصاب ندارم می زنم شل و پلت می کنم ها !!


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


تکیه اش بر درخت، نگاهش غمگین

 لب هایش پر از زمزمه، در ژرفای وجودش غوغا

 افکارش پریشان

 شاید فکر خودکشی برسر داشت

 شاسکولی که در هیئت شام گیرش نیامد


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


عر عر عر عر

به من میگن خر!

یه عمره که خر هستم!

همیشه باربرهستم!

خر که میگن من هستم!

گوشی موبایل به دستم درحال خواندن هستم!

  
اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92

  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید

اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


یواش بیا پایین میخوام یه چیزی بهت بگم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تند اومدی نمی گم!


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


خری گم کرده ام با بار کاشی

اس ام اس می زنم شاید تو باشی


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


واقعأدستت درد نکنه

می خوام بهت زنگ بزنم

تکلیف حرفایی که پشت سرم زدی رو معلوم کنم!

حیف اون همه محبت
.
.
(ستاد ایجاد اضطراب چند ثانیه ای)


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


علم بهتراست یا ثروت؟

هیچ کدوم!

یه ذره معرفت که تو یه ذره نداری!

اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


از من بپرسند: بهترین ، زیباترین ، شجاع ترین 

 محبوب ترین ، داناترین ، عاقل ترین آدم کیه؟

 انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم

 و می گم این که نمی تونه باشه


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


عزیزم خیلی دوست دارم

( ستاد ایجاد شوق و هیجان )


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


پاتو از زندگیم بکش بیرون
.
.
.
.
.
جورابات بو میدن!


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


تو را از شن نه از گل آفریدند 

ز ،عطر بوی سنبل آفریدند 

نمیدانم تو را با این همه حسن

 چرا اینگونه منگل آفریدند ..!


اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92


میدونی فرق تو با توپ چیه؟

توپ رو باید شوت کرد 

اما تو خودت شوتی‎ ...



اس ام اس سرکاری مهر 92
sms srae kari mehr 92



عینک نورانی طرح GLO


خرید آنلاین عینک نورانی طرح GLO

با این عینک حیرت انگیز می توانید در تاریکی کامل


تصویری زیبا و جالب را برای اطرافیان خود به نمایش بگذارید


 قیمت : 20,000 تـومان


                                                             برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد