اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار

اس ام اس
اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


گفتم، به گل زرد چرا رنگ منی ؟

افسرده و دلتنگ چرا مثل منی؟

من عاشق اویم که رنگم شده زرد 

 تو عاشق کیستی ؟که هم رنگ منی؟


اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


به خودم افتخار می کنم...

 که کم اثرترین ماده مخدر هستم

به چشم خودم دیدم یکی که معتاد من شده بود

مثل آب خوردن ترکــــــــــــــــــــم کرد...


اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


رفاقت را از گرگ بیاموز...

 گرگ با همنوعان خود شکارمی کند...

خو می گیرد و زندگی می کند ولی…

موقع خواب یک چشم خود را باز می گذارد...

 گویی گرگ معمای رفاقت راخوب درک کرده است...

 
  
اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


جایی هست...

 که دیگه کم میاری...

 از اومدن ها...

 رفتن ها...

 شکستن ها...

جایی که فقط و فقط 

می خوای یکی باشه...

 یکی بمونه که نره....

 واسه همیشه کنارت باشه...!

 من الان اونجام...

تو کجایی؟؟؟


اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


دل من ،غمگین است ...

 غصه ام سنگین است...

گرچه با هر نفسم ...

زندگی شیرین است!

میل گل در من نیست!

بال من خونین است...

اشک غم باید ریخت...

رسم دنیا این است...


اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


گستاخی خیالم را ببخش...

هزار بار داغش کرده ام

 اما او لحظه ای یادت را رها نمی کند..!


اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد...

 به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز...


اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


دست هایت مال من نیست...!

اگر بود که اشک هایم بر روی گونه نمی خشکید..


اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار


نم دانم چرا تا زنده ایم روانمان را شاد نمی کنن؟

همین که مردیم شاد روانمان می کنن



اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار



چه بد است جدا شدن از کسی که حتی دوست نداری...

یه لحظه بی او به زندگی ادامه بدهی...
اس ام اس آتشی و کوبنده تیکه دار




عینک نورانی طرح GLO


خرید آنلاین عینک نورانی طرح GLO

با این عینک حیرت انگیز می توانید در تاریکی کامل


تصویری زیبا و جالب را برای اطرافیان خود به نمایش بگذارید


 قیمت : 20,000 تـومان


  برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد