اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال

اس ام اس
اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


مرا جای خودم بگذار

خودت را جای گهواره

و آغوشی تسلی بخش

 کنارم باش همواره...


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal



جان رفته ولی زخم جفایت نرود

 تاثیر دو چشم بی وفایت نرود

 فرشی ز دل شکسته انداخته ام

 آهسته بیا شیشه به پایت نرود...


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


تو آدم و من حوا

سیبی در کار باشد یا نه..

در آغوش تو بهشت جاریست

 بوسه هایت طعم سیب می دهند...

  
اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


مترسک گفت :

ای گندم تو گواه باش مرا برای ترساندن آفریدند

 اما من عاشق پرنده ای بودم که از گرسنگی مرد


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


ای کاش قانون همه دوستی ها این بود:

یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز ..!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


نه از فلسفه کلامی می دانم...

 و نه منطق می گنجد در کلامم...

 بی استدلال دوستت دارم...


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


ستاره ها رو با اینکه خیلی دورند...

 هر شب می شه دید... 

 کاش تو هم ستاره بودی...


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


چشم ها را شستم 

 جور دیگر دیدم...

 باز هم سود نداشت

 تو همان بودی ...

که باید دوستت داشت!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


با تو از ناب ترین لحظه سخن خواهم گفت: 

 دوستت خواهم داشت ، هیچ میدانی چیست ؟

 لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست


اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal


اتل متل دلتنگی...

عجب حس قشنگی

دلم کرده هوایت...

 جان و دلم فدایت

اس ام اس عاشقانه دلتنگی باحال
sms asheghane ba hal



ست مانتو و ساپورت ارغوان


سفارش اینترنتی ست مانتو و ساپورت ارغوان

تولید شده با بهترین پارچه نخی


با طراحی فوق العاده شکیل ایرانی


هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند


قیمت : 59,000 تومان



نظرات 1 + ارسال نظر
ارمان پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 01:36

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد