اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ

اس ام اس
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
    رفیق من صفا داره ؟ نداره?
  
  صدا داره ولی ، سیما نداره?

    فراوان می شود در وصف او گفت :
 
   ولی این SMS ها جا نداره...
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
    در خراب ترین خرابه های این دنیای خراب شده

 با خط خرابم نوشتم :

خرابتم رفیق...    
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
دنیای پرنده قفس است...

دنیای ماهی اقیانوس...

دنیای من معرفت توست...  
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop

  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید

اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
    الهی تا زمین دارد حرارت 

 به کام دل بماند این رفاقت
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
    یافتن میلیونها دوست معجزه نیست...

معجزه تویی که بین میلیون ها دوست تکی...
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
دلم باغی پر از ریحان و گل بود ...

به روی رود عشقت مثل پل بود...

نگاهم کردی و ویران شد این دل...

 مگر چشم تو از قوم مغول بود؟?
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
همیشه می گفتند :

ترک عادت موجب مرض است...

اما اینبار ...

موجب مرگ می شود

ترک عادتِ با تو بودن..
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟ 

 عروس این چمن بودی چه می‌شد؟

چرا چون باد رفتی از کنارم؟ 

 همیشه مال من بودی چه می‌شد ؟
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
رها کردی چرا دست دلم را؟

 به خاک و خون کشیدی حاصلم را

مرا تو می‌کشی صدبار در روز 

 ولی من دوست دارم قاتلم را 
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop
سراسر خواب من کابوس، کابوس 

 ندارم در شبم فانوس، فانوس
اس ام اس زیبا و رفاقتی تووووووووووپ
 toooop sms ziba refaqati toooop



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد