اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه 1

اس ام اس
اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


ای دل شکایت‌ها مکن تا نشنود دلدار من...

ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنهار من

ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من...

نشنیده‌ای شب تا سحر آن ناله‌های زار من

  
اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


ای کاش نگاه خسته را خوابی بود ...

 یا در شب بی ستاره مهتابی بود

ما مثل دو کاج دور از هم هستیم ...

 ای کاش که بین من و تو تابی بود



اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


تو به احساست بیاموز نفس نکشد...

هوای دل ها آلودست اینجا

فاصله یک عشق تا عشق بعدی...

یک نخ سیگار است !


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


بوی نفس های لبت جان و دلم وا می کند...

اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند

با بودنت کنار من ، غم های عالم می رود...

فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


حسادت نکن! 

این که بعد از تو بغل گرفته ام 

زانوی غـَم اســت.


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده ام...

این بار من یک بارگی از عافیت بُبریده ام

در دیده ی من اندر آ، وز چشم من بنگر مرا...

زیرا برون از دیده ها منزلگهی بگزیده ام 


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


باید ببینمت !

چرا که روی نوار قلبی ام

پیوسته نام تو بود...

و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام

تو را تجویز کرده است


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


قسمت این بود که من با تو معاصر باشم...

تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی...

من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


هنوز هم دلم تنگ می شود

برای محض حرف زدنت...

و برای تکیه کلام هایت

که نمی دانستی...

فقط کلام تو نبود

من هم به آنها تکیه داده بودم


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


اولم خنده ز بی‌دردی بود

آخرم گریه ز بی‌درمانی


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang


در سایه دلشکستگی پیر شدم...

غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم

تا آمدم آشنای قلبت باشم...

گفتی که من از غریبه ها سیر شدم


اس ام اس ناز و قشنگ عاشقانه1

asheghane sms naz qashang



گردنبند عشق


گردنبندعشق

فوق العاده شیک و زیبا


طراحی تحسین بر انگیز، ظرافت خیره کننده


هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید …




قیمت فقـط : 29,500 تـومـان



 برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



گردنبند کره ای love



جدیدترین گردنبند برای مجالس و تمام جشن ها


یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران امروزی


 قیمت فقـط :18,900 تومان


 برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



نظرات 1 + ارسال نظر
admin پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 11:46 http://er2re.ir

با سلام
دوست عزیز وب خوبی داری
اگر با تبادل لینک موافقی وبمو با
عنوان:سایت سرگرمی و تفریحی هما
لینک کن و بهم خبر بده با چه عنوانی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد