اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

اس ام اس
smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

شبیه برگ پاییزی پس از تو قسمت بادم...

خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم...

خداحافظ و این یعنی در اندوه تو می میرم...

در این تنهایی مطلق  که می بندد به زنجیرم...  

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

همیشه از همان  ابتدای آشنایی مان در هراس چنین روزی بودم...

و کابوس خداحافظی را میدیدم اکنون...

شد آنچه نباید می شد...

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ...

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

فکر می کردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای...

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم و اشک های خداحافظی را !

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

تو که می دانستی با چه اشتیاقی خودم را قسمت می کنم...

پس چرا زودتر از تکه تکه شدنم جوابم نکردی...

برای خداحافظی خیلی دیر بود خیلی !..

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد...

و برف نا امیدی بر سرم یک ریز می بارد...

چگونه بگذرم از عشق از دلبستگی هایم...

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم..

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

خداحافظ تو ای همپای شب های غزل خوانی...

خداحافظ به پایان آمد این دیدار پنهانی...

خداحافظ بدون تو گمان کردی که می مانم...

خداحافظ بدون من یقین دارم که می مانی...

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

حالا که رفتنی شده ای قبول  خداحافظ اما لااقل این نکته را بدان...

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم در سینه می تپید دلم بود نا مهربان...

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم...

اما افسوس معنای خداحافظی واقعی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم...

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

خداحافظ ای قصه ی عاشقانه...

خداحافظ ای آبی روشن دل...

خداحافظ ای عطر شعر شبانه...

خداحافظ ای همنشین همیشه...

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته...

تو تنها نمی مانی ای مانده بی من...

تو را می سپارم به دل های خسته...

اس ام اس خداحافظی عاشقانه...

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف می زنم...

خداحافظ نا مهربون می خوام ازت دل بکنم...

سخته ولی من می تونم سخته ولی من می تونم...

این جمله رو اینقد می گم تا که فراموشت کنم...

smsپیامک خداحافظی عشقولانهsms

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد