اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

اس ام اس
اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

اومدم ازت معذرت خواهی کنم

می دونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟

بعد وقتی می گم نمیفهمی ناراحت میشی

آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست

خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم  میشه منو ببخشی ؟
  
اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون

یه وقت سرما نخوری ها!

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

همراه اول حامی اول ورزش کشور شما را به ادامه خواب دعوت می کند !

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

ببین همین الان  یکی می خواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم دیگه؟

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

ببین عزیز دلم پاش

اگه پا نشی قهر می کنما

خب دلم برات تنگ شده

جون من پاشو

پاشدی

آفرین عزیزم

حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

یه سوال :  اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

با سلام اینجا تهران است

ساعت ۳ بامداد ………. صدای مردم آزار

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

می دونم خوابی عزیزم

ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره

مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

بچه ها می گن تو اهل سینمایی

ما سر یه چیز دعوامون شده

مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟

البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

باز هم ضایع شدم!

گوشیت سایلنت بود!

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

امشب قراره ساعت سه نیمه شب عقب مونده ها رو شفا بدن اس ام اس دادم خواب نمونی

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

خوابی؟ می خواستم sms بدم

باشه بعد مزاحم میشم …

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

اون چیه کرمعلی؟

فک کنم کلاغه الان با سنگ میزنمش

(آخرین ضبط شده های هواپیمای جاسوسی آمریکا)

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

از تفریحات روزانم اینه که:

تو اتوبوس یا مترو یهو از جام بلند میشم

ملت که هجوم میارن به سمت صندلی خالی‌ از جیبم موبایلم رو در میارم دوباره میشینم

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

ها ردی : می خوام ازدواج کنم

لورل : با کی ؟

هاردی : معلومه دیگه با یه زن مگه تو کسی رو دیدی که با یه مرد ازدواج کنه ؟

لورل : آره

هاردی : کی ؟

لورل : خواهرم !!!

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

ذش فخ ئشد یشق قخخاث فشذهشف حثداشدشئ

.

.

.

.

سخنی گهربار از یکی از دانشمندان فقط بنده خدا یادش رفته بود Alt+Shift رو بزنه

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

موقع مرگ به بچه‌هام می‌گم ده میلیارد تومن گذاشته‌م زیر …

.

.

.

بعدش می‌میرم ، آی حال میده !!!!

اس ام اس جدید سرکاری پاییز 92

نظرات 1 + ارسال نظر

سریعترین روش کسب درآمد اینترنتی
-----------------------------------------------------
* تبریک برای کاربران بلاگ اسکای »»» کسب درآمد مطمئن شما
* راهی آسان ، سریع و لذت بخش برای کسب درآمد ...
* نگران سرمایه اولیه نباشید ، رایگانه رایگانه...
* دوست دارید دوبرابر بازدید وبلاگتان پول دریافت کنید ...
* مثلا : 2000 بازدید کننده در روز»»»» 40000 ریال درآمد...
* ایجاد وبلاگ رایگان روی سایت (کسب در آمد از گوگل برای اولین بار در ایران)
* در وبلاگ ایجاد کرده روی سایت مطلب ارسال کنید و از تک تک ارسالی ها از سایت دریافتی داشته باشید...
* فراتر از آنچه تصورش را می کنید...
* از بازدید کننده های وبلاگهای خودتان هم کسب درآمد کنید حتی یک نفر ...
* دوست داری عضوش بشی ؟ پس سریعتر روی آدرس زیر کلیک کن...
http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد