اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

sms غمگین و سوزناک sms

اس ام اس


sms غمگین و سوزناک sms
تا بشکند امروز طلسمم برخیز 

 تا غصه جدا شود از اسمم برخیز

این جسم ندارد آرزویی جز خاک

 ای روح ! به احترام جسمم برخیز
sms غمگین و سوزناک sms  
آهم که هزار شعله در بردارد 

 صد سلسله کوه را ز جا بردارد

من رعدم و میترسم اگر آه کشم 

 سرتاسر آسمان ترک بردارد
sms غمگین و سوزناک sms
هیچ نمی گویم

دارم که بگویم ، اما نباید گفت

 شاید این سکوت زیباتر است
sms غمگین و سوزناک sms  
صدبار به سنگ ، کینه بستند مرا 

 از خویش غریبانه گسستند مرا

گفتند همیشه بی ریا باید زیست

 آیینه شدم باز شکستند مرا
sms غمگین و سوزناک sms
گل زیبای محبتت در دلم پژمرده 

 ز من چیزی نمانده جز تنی آزرده

با خیالت می گذرانم زندگی را 

 اما چه فایده زندگی هم بی تو مرده
sms غمگین و سوزناک sms
هرچه باشی نازنین ، ایام خارت می کنند

 هر چه باشی سنگدل ، دنیا شکارت می کند

هر چه باشی با لب خندان میان دیگران 

 عاقبت دست طبیعت ، اشک بارت می کند
sms غمگین و سوزناک sms 
چه کردی با دل من نازنینم

 که هر تا سحر اندوهگینم ؟

مرا دعوت بکن در باغ چشمت 

 که از باغ تو لبخندی بچینم
sms غمگین و سوزناک sms
تا گریه طلسم درد را می شکند 

 دل حرمت آه سرد را می شکند

دریای هزار موج طوفان خیز است

اشکی که غرور مرد را می شکند
sms غمگین و سوزناک sms
دلم دریاچه اندوه و درد است 

 نگاهم کوچک و خاموش و سرد است

ببین این لحظه های بی تو بودن

 به شهر کوچک قلبم چه کرده است
sms غمگین و سوزناک sms
دگر گوشی به آغوش درم نیست

صدای آشنای باورم نیست

بغیر از لاشه ی پوشیده دل

درین خانه کسی هم بسترم نیست
sms غمگین و سوزناک sms
آتشی در دل من شعله بر افروخته بود

دیده گر آب نمی ریخت دلم سوخته بود
sms غمگین و سوزناک sms
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد