اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس خنده داراز خاطرات قدیمی



اس ام اس

اس ام اس از خاطرات قدیمی
شما یادتون نمیاد

قدیما تلویزیون خاله بهار و بستنیا رو میذاشت

همیشه بعد از دیدنش هوس بستنی می کردم!

بستنیا . . بستنیا !

دست کی بالا ؟

دست بچه ها !  
اس ام اس از خاطرات قدیم
امشب پر از بغضم رفیق 

شانه ات ساعتی چند ؟

چی ؟؟ ۵۵۰۰ ؟؟ چه خبره ؟

 مارو بگو به تو میگیم رفیق

 نخواستیم آقا 
اس ام اس از خاطرات قدیمی
دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه !

جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم

بابام از اونور داد میزنه میگه : یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست

تا رومون بشه بزاریمش دم در ! 

اینجوری مردم فک میکنن بز تو خونه بستیم
اس ام اس از خاطرات قدیمی

بچه های امروزی رو نمیتونم درک کنم :

بهش آدامس موزی میدم ناز میکنه

 میگه این آدامسا بو میدن و بدمزه ن نمیخورم !

زمان ما آدامس موزی خدایی میکرد

ما اول کاغذشو نیم ساعت لیس میزدیم بعد میرفتیم سراغه خودش !
اس ام اس از خاطرات قدیمی

پسر تو ۵ سالگی: مامان جون دوست دارم 

مامان: منم دوست دارم عزیزم

پسر تو ۱۶ سالگی: مامان جون دوست دارم

مامان: برو پی کارت پول ندارم!

پسر تو ۲۵ سالگی: مامان جون دوست دارم 

مامان: حالا بگو کی هست! کجا دیدیش؟
اس ام اس از خاطرات قدیمی

انقدر که موبایلم ساکته

اگر یه موقع یکى زنگ بزنه گوشیم

 به جاى زنگ خوردن هول میشه سرفه می کنه !
اس ام اس از خاطرات قدیمی

یه روز رفتم شلوار بخرم فروشنده یه شلوار آورد خوب نبود

گفتم این خیلی خزه

 مگه اسکلم اینو بپوشم؟

فروشنده از پشت پیشخون اومد

 اینور دیدم همون شلوار پای خودشه!
اس ام اس از خاطرات قدیمی
۱۰ دقیقه آخر امتحان

زمان تغییر دادن جواب های صحیح به غلط !
اس ام اس از خاطرات قدیمی

امروز خسته از سر کار برگشتم خونه خودمو پرت کردم رو مبل

داداشم پا شد رفت یه لیوان آب برام آورد

با تعجب گفتم چه شده مهربون شدی ؟

گفت امروز تو کلاس دینی گفتن :

یه نفر به یه سگ خسته آب داده رفته بهشت !
اس ام اس از خاطرات قدیمی

یکی رفته آتلیه عکس انداخته

 فقط واسه پروفایل فیس دوقش

یکی هم مثل من ۲ساله دانشگاه میگه

 ۶قطعه عکس بیار واسه پروندت !
اس ام اس از خاطرات قدیمی
یکی از دردناک ترین اتفاقاتی که تو خرداد ماه می افته

شیرین شدن گوجه سبزه !
اس ام اس از خاطرات قدیمی

=======================================================

 

دستمال جادویی برنزه کننده

یک سوراپرایز ویژه !!!

مخصوص خانمها و آقایان

بسیار جدید و متفاوت برای همه!!!

ارزانترین و کم خطرترین روش برنز کردن

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500 تومان

خرید اینترنتی

=========================================================================

کپسول عشقLove Letter Capsule

یک سورپرایز ایده آل

نامه های تبریک تان را در کپسول عشق قرار دهید

تا به حال هیچ‎کس چنین هدیه‎ای را ندیده است

شما اولین نفر باشید !!

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5,500 تومان

خرید اینترنتی

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد