اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

sms عاشقانهsmsعاشقانهsms

اس ام اس

sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
بس است
 میهمان داریم
 بیا و آبروداری کن

نگذار بفهمند پشت این نقاب خندان خیس می شوی

با چشمانم هستم
   
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
زندگی تلخ ترین خواب من است

خسته ام خسته از این خواب بلند 
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
مرا دوست داشته باش اما تجربه ام نکن

برای آموختن ابزار مناسبی نیستم
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
نمى دانم چرا بعد از تو

آسمان چشم هایم همیشه ابرى است
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
کاش تو که آسمان شدی

من مث دریا می شدم

عکست می افتاد روی موج هام

من با تو تنها می شدم
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
رفته اى؟

بعضی ها بهش می گن قسمت

اما من تازگیا بهش می گم به درک !
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
حوا که باشى

بعضى ها هوا برشان می دارد که آدمند !
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
بعضى ها را در جوب باید شست

تا لجن ها همه خوشحال شوند

 که کثیف ترازخودشان هم هست
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
هیچ وقت اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودى نمی کنم !

آخه مامانم یادم داده اسباب بازیامو بدم به بدبخت بیچاره ها
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
دل را بد نام نکنیـــــــم

آنچه بعضی ها در سینه دارند

 کاروانسراست ، نه دل
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
از آدم ها بگذر!

ناراحت این نباش که چرا جاده ى رفاقت

 با تو همیشه یک طرفه است !

مهم نیست

 اگر همیشه یک طرفه اى شاد باش

 که چیزى کم نگذاشته اى و بدهکار خودت 

 

رفاقتت و خدایت نیستى
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
قسمتى ازمتن موجود نیست

بقیه ى متن هم موجودنیست

اصلأ متنی در کار نیست

فقط خواستم بگم بیادتم!
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
یادمان باشد که قصه ى کودکمان

 را با یکى بود یکى نبود آغاز نکنیم

از ابتدا بیاموزیمشان اگر یکى نباشد دیگرى هم نیست
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
نمی دانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند

می گویند حساسیت فصلی است

آری من به فصل فصل این دنیای بی توحساسم
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی

 روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms
دوستی ها کمرنگ

بی کسی ها پیداست

راست گفتی سهراب

آدم اینجا تنهاست
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms 
ازمن دلیل دوست داشتنت رامی پرسند!

آخر چطور عظمت روحت را برایشان شرح دهم ؟
sms عاشقانهsmsعاشقانهsms

=================================================================

کپسول عشقLove Letter Capsule


یک سورپرایز ایده آل

نامه های تبریک تان را در کپسول عشق قرار دهید

تا به حال هیچ‎کس چنین هدیه‎ای را ندیده است

شما اولین نفر باشید !!

طرف مقابلتان را کاملاً غافلگیر خواهید کرد

روش خرید:

برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید جهت مشاهده فرم خرید ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صورتی که با کلیک روی دکمه زیر به سبد خرید منتقل نشدید موجودی محصول به پایان رسیده است.

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5,500 تومان

خرید اینترنتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد