اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تبریک عید فطر

اس ام اس
اس ام اس تبریک عید فطر

عید آمد و عید آمد با نقل و نویدآمد

 رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد

 دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل

 هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد
   
اس ام اس تبریک عید فطر

هزاران آفرین بر جانت ای ماه 

 روان عاشقان قربانت ای ماه

مبارک باد ماه عشق بازان 

که بنشینند در ایوانت ای ماه

مبارک باد عید روزه داران

 نکویان جهان مهمانت ای ماه 


اس ام اس تبریک عید فطر


بر ملک دلم روی تو خورشید شود 

  بر جان و دلم عشق تو امید شود

 می نوش یکی جام سلامت ای دوست 

خوش باشی و هرروز توچون عید شود 


اس ام اس تبریک عید فطر


عید صیام آمد و ماه صیام رفت 

  لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

 شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد 

  گرد غم گناه ز جان عوام رفت

اس ام اس تبریک عید فطر


عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

عید فطر پاداش  افطارهای خالصانه و بجاست

عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است


اس ام اس تبریک عید فطر


خدایا

سی شب به تو التماس کردم

 این لحظه جواب طالب ام من

خواهی بنواز و خواه رد کن

احسان و عتاب طالب ام من 


اس ام اس تبریک عید فطر


ای ماه صیام ارچه مرا خود خطری نیست‌ 

 حقا که مرا همچو تو مهمان دگری نیست‌

ای داده به باد این مه بابرکت و باخیر 

مانا که‌ت از این آتش در دل شرری نیست‌ 


اس ام اس تبریک عید فطر


بگذشت مه روزه و عید آمد و عید آمد 

 بگذشت شب هجران معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد عذرای تو وامق شد 

معشوق تو عاشق شد شیخ تو مرید آمد


اس ام اس تبریک عید فطر


برای خسته ی بد حال بوسه ای بفرست

 به جای فطریه امسال بوسه ای بفرست

 میار هدیه که بسیار دست و پاگیرست

 هلاک آن دو لبم ، حال بوسه ای بفرست


اس ام اس تبریک عید فطر


عید آمدو خنده به لبان شد

 در ساز دلم شاد و روان شد

از تشنگی وسوزنخوردن

 گوهربه کلامم رمضان شد


اس ام اس تبریک عید فطر


مژده که رسید دعوت دوست

مهمانی دوست وه چه نیکوست

عید رمضان بهار جان هاست

جانی که چنان علی خدا جوست


اس ام اس تبریک عید فطر


منّ شوال علینا 

و حقیق بامتنان

جا باقصف و بالعز 

فو تعزید القیان

او فی الاشهر لی 

 ابعدها من رمضان

معنی :

ماه شوال بر ما منت گذاشت، پس سزوار سپاس است.

با شادی و نغمه بانوان آمد. با‌وفاترین ماهها برای من،

همان دورترین آنان از رمضان می باشد.

اس ام اس تبریک عید فطر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد