اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غمگین جدید جدید

اس ام اس

اس ام اس غمگین جدید جدید

گریه آخر شب هایم انگار کافی نبود 

این روزها به یاد صبح بخیر گفتنهایت اول صبح ها هم گریه میکنم 


اس ام اس غمگین جدید جدید



دنـــــیـــــــا...

بازی هایت را سرم درآوردی

گرفتنی ها را گرفتی

دادنی ها را ندادی

حسرت ها را کاشتی

زخم ها را زدی

دیگر بس است چون چیزی نمانده بگذار بخوابم 

محتاج یک خواب بی بیدارم
  

اس ام اس غمگین جدید جدید


گاهی وقت ها تو زندگی میرسی به یه جایی که بن بست نیست اما دیگه مقصد نداری 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ببخش که گاهی یادم میرود قصه با نبود تو آغاز میشود 


اس ام اس غمگین جدید جدید


من بازمانده یک داستان پر دردم همان یکی که همیشه بود کنارِ یکی که هیچوقت نبود


اس ام اس غمگین جدید جدید


ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺖ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻐﻀﺶ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﺕ


اس ام اس غمگین جدید جدید


جای خالیِ تو کنارم چشمانم را میسوزاند 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ببین ﺳﺮﺍﻍ ﻣﺮﺍ ﻫﯿﭽﻜﺲ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﻣﮕﺮ ﻛﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﻏﺼﻪ ﺍﯼ ﻏﻤﯽ


اس ام اس غمگین جدید جدید


همه بدهی هایم را هم که صاف کنم به دلم مدیون میمانم برای تمام دلم میخواست های بی جواب مانده ام ^^


اس ام اس غمگین جدید جدید


خواب مرا نمی برد تو را می آورد بی آنکه باشی


اس ام اس غمگین جدید جدید


دل بسته ام به پاییز شاید دوباره از سر مهر بیایی 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ایستاده ام بگذار سرنوشت راهش را برود 

من همین جا کنار قولهایت درست روبروی دوست داشتنت و در عمق نبودنت محکم ایستاده ام 


اس ام اس غمگین جدید جدید


فردا هم می آید اما تو نمی آیی " من به تکرار روزهای تلخم عادت دارم 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺣﺘﯽ ﺧﻢ ﺑﻪ ﺍﺑﺮﻭ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﯼ 

ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺭﺩها کمر ﺧﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻧﻪ ﺍﺑﺮﻭ 


اس ام اس غمگین جدید جدید 


عادت دارم هر روز جای انگشتانم را از روی شیشه ی مانیتور پاک کنم آخر نوازش کردن عکسهایت عادت من است 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ﮐﻠﻤﺎﺕ ﭼﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ 

 ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﺳﮑﻮﺕ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﺤﻈﺎﺗﻢ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ 

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮﺩ 

ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻧَﻔَﺲ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﯾﺎﺩﺕ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺒﺮﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﻧﻔﺲ ﻫﺎ ﻣﺮگ ﺗﺪﺭﯾﺠﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﻀﻤﯿﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ﺳﺨﺘﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﮐﺴﯿﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﺨﻮﺍﺳﺖ 


اس ام اس غمگین جدید جدید


باور کن من تنهاترین ضمیر دنیاست و او خوشبخت ترین ضمیر دنیا چون تو را دارد 


اس ام اس غمگین جدید جدید


برای روز مبادا نگه ات داشته بودم

افسوس که تازگی ها چه زود مبادا ;هایم بادا  می شوند 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺍﺯ ﻃﻌﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ 

ﺑﺎﻭﺭ کن ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮﯾﯽ که *ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ * ﺁﺭﺍﻣﺘﺮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯽ ﺁﯾﻢ 


اس ام اس غمگین جدید جدید


خنکای یک عصر بهاری 

کنار شاه بوته یاسی وحشی 

میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد 

لطفا به خیالم بیا 


اس ام اس غمگین جدید جدید


مانند هوای شهر تهران شده ام " باران زده ای که همچنان آلوده است 


اس ام اس غمگین جدید جدید


هرشب به جرمِ غصه هایی که میشمارم تا بخوابم کابوس میبینم 


اس ام اس غمگین جدید جدید


هواى فاصله سرد است من از کلاف دلم برایت خیال گرم مى بافم 


اس ام اس غمگین جدید جدید


یکی از خوردنی های همیشگیم غصه س


اس ام اس غمگین جدید جدید


من همان اتفاقم که افتاد و شکست 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ﻧﺒﺎﺵ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﯿﺴﺖ آﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﺴﺘﯽ " ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺭ ﻗﻠﺒﻢ


اس ام اس غمگین جدید جدید


و عشقم قفسی ست از پرنده خالی 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺍﯼ

 ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﯿﺎﻭﺭﯼ 


اس ام اس غمگین جدید جدید


در سکوت دردناک حرفهایم به گل نشسته ام 


اس ام اس غمگین جدید جدید


تابستان داغی ست من اما دلم دیگر به این زندگی گرم نمیشود 


اس ام اس غمگین جدید جدید


بیزار میشوم از روزگار که گاهی جایی یا جایگاهی را خالی میکند " به گمانم حتی به ذهنش نمیرسد که جای بعضیها را 

نمیتوان پر کرد 


اس ام اس غمگین جدید جدید


حالم حال گرگی است که خداوند توبه اش را پذیرفته ولی مردمان میگویند : توبه گرک مرگ است 


اس ام اس غمگین جدید جدید


جایی خواندم ما آدمها زنده ایم به سبب آنکه کسی دوستمان داشته باشد 


سوالی پیش آمد من برای چه زنده ام ?


اس ام اس غمگین جدید جدید


گاهی باید بعضی احساس ها رو بذاری توی خونه ی سالمندان دلت و اینقدر بهشون بی توجهی کنی تا بمیرن 


اس ام اس غمگین جدید جدید


سنگین تر از آنم که با گریه سبک شوم 


اس ام اس غمگین جدید جدید


گریه کردن و خرد شدن کافی نیست در جواب رفتن تو باید مرد 


اس ام اس غمگین جدید جدید


شاید گوشم بدهکار نباشد ولی قلبم تا دلت بخواهد ورشکسته است


اس ام اس غمگین جدید جدید


کاش إنقدری که آدما دلمون رو شکستن یه بارم خلوتمونو میشکستن 


اس ام اس غمگین جدید جدید


گذشته  را که به یاد می آورم از حال  میروم 


اس ام اس غمگین جدید جدید


کمترین آرزویم برایت این است که با چشمان مهربانت هرگز نامهربانی روزگار را نبینی هرچند که با من نامهربان بودی 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ظاهرا آرومم ولی رسما داغونم 


اس ام اس غمگین جدید جدید


گاهی خوب است آدم بداند وقتش رسیده *دست بکشد * و *رها کند * و قبول کند که جنگیدن بس است 

گاهی باید بگذاری سرنوشت بیاید روزگار خودی نشان بدهد و همه چی دست به دست هم دهد تا اوضاع رقم بخورد و 

تو 

ساکت و سرد تنها ورق بخوری 


اس ام اس غمگین جدید جدید


ما گول خوردیم وقتی گفتند *سلام سلامتی می آورد * " ما از همان روز که به عشق گفتیم *سلام * تا به امروز تب 

کرده ایم 

چه سلامی ?! چه علیکی ?! ما جوابی هم از عشق نگرفتیم


اس ام اس غمگین جدید جدید


ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود حلقه می شوند دور گردنم


اس ام اس غمگین جدید جدید


ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﮔﯿﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ ﻧﺦ ﮐﺶ  ﻣﯿﮑﻨﻪ 


اس ام اس غمگین جدید جدید


جدایی نادر از سیمین اسکار میگیرد و جدایی تو از من جانم  را


اس ام اس غمگین جدید جدید


هزار کلمه بر جای خالیت ریختم اما پر نشد " به گمانم جایت بینهایت خالیست 


اس ام اس غمگین جدید جدید


همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه 


اس ام اس غمگین جدید جدید


الان که این را می نویسم ساعت دقیقا راس نبودن توست " تو هر موقع دلت خواست بخوان 


اس ام اس غمگین جدید جدید


اعتراف می کنم عاشقت نبودم هنوز هم شاید نباشم اما اعتراف میکنم مرگ را بارها در نبودنت زیسته ام 

مرگ همان تویی هستی وقتی که نیستی 


اس ام اس غمگین جدید جدید


هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه 


اس ام اس غمگین جدید جدید


سوم

هفتم

چهلم

سال

چند سال دیگر باید عزادار نبودن هایت باشم 


اس ام اس غمگین جدید جدید


خدارو شکر بعد این همه زندگی منم یه چیز شدم :

*فراموش *


اس ام اس غمگین جدید جدید


دلم میخواهد گاه به دستانت که مینگری جای خالی دستانم را به یاد آوری 


اس ام اس غمگین جدید جدید


وقتی رفتی نه بزار مثبت فکر کنم 

وقتی آمدی برایم فاتحه بخوان 


اس ام اس غمگین جدید جدید


همه چیز سر جای خودش هست چیزی تغییر نکرده " تنها تویی که جایت خالیست 


اس ام اس غمگین جدید جدید


دلم شور میزند 

میترسم صبح که بیدار میشوم از قاب عکست هم رفته باشی 


اس ام اس غمگین جدید جدید


من که جز تو کسی را ندارم ولی چرا تو را هم ندارم ?


اس ام اس غمگین جدید جدید


کاش هنوز بچه بودیم لااقل شبها عروسک بغل میکردیم تا خوابمان ببرد 

حالا گوشی را و یک دُنیا انتظار 


اس ام اس غمگین جدید جدید


جز تو آرزویی در دل ندارم " ای کاش دلی هم نداشتم تا اینگونه آرزو به دل نبودم 


اس ام اس غمگین جدید جدید


این زندگی به یک تو  نیاز دارد خواهش میکنم پیدا شو 


اس ام اس غمگین جدید جدید


حرفها سه دسته اند ::

دسته اول :: گفتنی ها

دسته دوم : نوشتنی ها

و دسته سوم : قورت دادنی ها

دو تای اول سبکت می کنند سومی سنگینت 


اس ام اس غمگین جدید جدید


نیستی و من پرم از لحظاتی که مملو از توست 


اس ام اس غمگین جدید جدید


فیزیک بعدها ثابت خواهد کرد که در نبودن ها و ندیدن ها و نداشتن ها جاذبه برای کشیده شدن اشک به بیرون بیشتر 

است 


اس ام اس غمگین جدید جدید


گاهی بهترین وسیله برای فراموشی دیداری دوباره است 


اس ام اس غمگین جدید جدید


از کهنگی این خانه عبور کن بگذار سهم من از این دیوار ترک خوردن باشد 


اس ام اس غمگین جدید جدید


سکوت میکنم

نه به احترام آنان که از فریادم خسته شدند 

نه برای آنانی که به دنبال سکوتم هستند 

نه برای دل او که میخواهد با سکوتم مرا بشکند 

و نه برای بودنی تکراری سکوت میکنم

چون صدای تو را در سکوت می شنوم تو که تمام دنیای پر از فریادم را به یکباره خاموش کردی و به من سکوت را هدیه 

دادی 


اس ام اس غمگین جدید جدید


دارم شکست میخورم کسی میل ندارد ?


اس ام اس غمگین جدید جدید


این قصه از ابتدا به سر آمده بود " فقط در این میان کلاغی آواره شد 


اس ام اس غمگین جدید جدید


گاهی که خیلی غمگین میشوم گریه نمیکنم فقط لبخندی کش دار و تلخ به گذر زمان و مختصات مکان حواله میدهم و 

بی مهابا پاهایم را تکان میدهم و خیره به دیوار سفید همیشگیِ روبه رویم میشوم و پوست لبم را می کنم تا خون بیاید و 
موهایم را دور انگشتانم حلقه میکنم و کنج اتاق می شود خلوتگاهم 

گاهی که خیلی غمگین میشوم خودم را نوازش می کنم در اوج تنهایی و خود را در آغوشِ خود رها میکنم دستانم را 

لمس میکنم تا بدانم که هستم و فراموش نشده ام نمرده ام 

گاهی که خیلی غمگین میشوم مدتها خود را در آینه مینگرم 

امروز از آن گاهی هاست 


اس ام اس غمگین جدید جدید


در من

کوچه هاییست که با تو 

سفر هاییست که با تو 

روزهایست که با تو 

شبهاییست که با تو 

عاشقانه هاییست که با تو 

نگشته ام

نرفته ام

سر نکرده ام

آرام نیافته ام

نگفته ام

می بینی چقدر با تو کار دارم ?

زودتر بیا 


اس ام اس غمگین جدید جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد