اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

اس ام اس

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

رو زمینى زندگى میکنیم که خودشو جو گرفته عزیزم شما که جاى خود دارى  

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

وقتى کسى براى نداشته هایت بهانه میگیرد بهتراست اوراهم نداشته باشى.گاهى نداشتن ازداشتن بهتر است
 
sms تنهاییalone اس ام اس جدید

به دنبال ویلچرى هستم براى روزگار

 ظاهرا پایى براى راه آمدن بامن ندارد.

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

دل هیچکس نمی سوزدبرای حال غمناکم مگرسوزدهمان شمعی که می سوزدسرخاکم 

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

خاطرى ازتودگردر نظرم نیست !

ولى… 

بغض تنهایى من !

ازغروب دل تو !

درصداى امواج,

بازهم میشکند 

من تورا مثل کهنسالی عشق !

دفن کردم دیریست..

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

مرا تابزن 

به قرینه هم تا بزن 

میخواهم تنها درگیر نیمه خودم باشم 

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

دل نیست کبوترکه چوبرخاست نشیند*ازگوشهءبامی که پریدیم پریدیم

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

ازسرزلف توشوریدگی آموخته دل ... وآتش مهرتودرجان من افروخته دل

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

وقتی سرم درد می کند حتی قرص هم جواب نمیدهد….

من چشمهایت را از کدئین بیشتر قبول دارم..

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

نه..الان نه..فعلادورت شلوغه..تنهات که گذاشتن یادمن می افتی..امااونوقت من شرمندم چون احتمالا من اون موقع دیگه تنها نیستم.. 

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

لقمه بزرگتر ازدهانت بودم برای همین بودکه مرا خرد میکردی تا اندازه شوم..

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

اگه از دست آدم ها همش تیشه به ریشه ام بود ... 

نمیمردم واسه اینکه یکی مثل تو پیشم بود ...

 شکنجه دیدم از دوریت که گریه اعترافم شد ... 

همین دنبال تو گشتن یه جورایی طوافم شد…. 

sms تنهاییalone اس ام اس جدید

چطور میتوانیم به تاول های پای دلمان بگوییم:تمام راهی که آمدیم اشتباه بود؟ 

sms تنهاییalone اس ام اس جدید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد