اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE

اس ام اس
اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


به مامانم میگم : برم چند روز خونه مامان بزرگ بمونم ( مامان بابام )

میگه : می خوای بری حمالی؟

میگم : پس میرم خونه مادر( مامان مامان )

میگه : آره اتفاقا یه خورده هم کمکش میکنی  !

فک و فامیله ما داریم؟

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی
ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE
مامانم میگه : آب جوش میریزی بسم الله بگو

میگم : مگه جنها بیکارن بچشونو بیارن تو ظرفشوییه ما

میگه : خب بچن دیگه شیطونن خودشون میان!

فک و فامیله داریم؟؟؟؟



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم

اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن

آی حرص خوردیم … آی حرص خوردیم …



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


رفتیم خونه فک وفامیلامون ، بی شعورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم

ایندفعه واقعاً از همه تون می پرسم : فک و فامیله داریم؟



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


یه روز رفتم خونه عمم شب خونشون بخوابم بعد یادم رفته بود که مسواکم ببرم

بهش گفتم بعد گفت : اشکال نداره مسواک شوهرم هست با هم استفاده کنین

نه واقعا فک و فامیله داریم؟



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


به سلامتی مامانا که موقع بازی های تیم اسپانیا می پرسن لیونل مسی چرا بازی نمی کنه ؟

ای خدا !!!‌  ما اصلا فامیل نمیخوایم  ….



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


سالگرده ازدواجمونه دارم حرفهای عاشقونه میزنم و از خاطراتمون میگم

خانومم میگه به نظرت خطهای را ه راه روی بدن دوتا گورخر با هم فرق میکنن !!!!

نه جان من به اینم میگن فک و فامیل ؟



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


به مامانم میگم : فلانی زنشو طلاق داده چرا پسرشو خودش بزرگ نکرده ؟

میگه : پسرشو داده بابابزرگش آخه بابابزرگش اولاد نداره !

فک و فامیله داریم؟



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE



به داداشم میگم : اگه بمیرم چی کار میکنی؟

میگه : خیالت راحت خودم فیسبوکتو به روز میکنم

یه همچین فک و فامیلی دارم من !!!!



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


به داداش کوچیکم دارم میگم : برو یه لیوان آب برام بیار

میگه : من خودم تشنه ام نمی رم آب بخورم واسه تو آب بیارم

این فک فامیله ما داریم ؟


اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE



زن عموم زنگ زده میگه : دارم آش میپزم رشته کم دارم برو برام رشته بگیر

براش خریدم بردم دادم بهش بجای تشکر میگه : چقدر دیر کردی چرا از این رشته ها گرفتی و …

آخر سر هم میگه : خوب دیگه میتونی بری

یه تعارف نزد بریم تو آش که نه یه چایی بده بخوریم تو این سرمای زمستون

فک و فامیله داریم؟



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


خواهرم توگوشیش شماره منو save کرده با اسم فاتوله !

بهش میگم : فاتوله یعنی چی؟

میگه : مخفف فاطمه کوتوله است

فک و فامیله داریم؟



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE


به مامانم میگم : بزرگترین آرزوت چیه؟

میگه : بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا کنم حوصلم از این یکنواختی زندگی سر رفت

فک فامیله ما داریم؟



اس ام اس خنده دار جالب انگیز و توپ SMS JOKE
نظرات 2 + ارسال نظر
هیلدا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 00:37 http://successgirl7.blogsky.com

خخخخخخخخخخخخخخخخ

برترینها پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 00:12 http://www.iramit.net/irabest

جشنواره انتخاب وبلاگ برتر
http://www.iramit.net/irabest
جای شما در بین سایتها و وبلاگهای برتر خالیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد