اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه دار آتشین SMS


اس ام اس
اس ام اس تیکه دار آتشین SMS


یک مترسک خریده ام !

عطر همیشگی ات را به تنش زده ام !

درست مثل توست

فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار آتشین SMS


آدم فهمیده ای بود !

خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS


می بینی چقدر ساده است ؟

 دیگر نمی شناسمت اما دوستت دارم …




اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



ادم با گذشتی بود !

از من هم گذشت


اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



یکی باش برای یک نفر

نه خاطره ای مبهم در ذهن صدها نفر



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



دیگر نمیگویم گشتم نبود ، نگرد نیست !

بگذار صادقانه بگویم …

گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود !

شما بگردید ! لابد مال شماست !



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



چقدر تلخ شده ای

 این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS


به حساب خیالبافی ام مگذار

 اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها

فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد

به چراغهای کوچک یک هواپیما !



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



همیشه واسه گلی خاک گلدون باش

که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست !




اس ام اس تیکه دار آتشین SMS


عجیب است دریا

همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت

 ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !!

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی …



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود …



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



تو که رفتی دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



تویی که مرا در حال سقوط می بینی

آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای ؟




اس ام اس تیکه دار آتشین SMS



عجیب است هیچوقت نگذارید در زندگی

 کسی که شما فقط ” یکی از انتخابهایش  ” هستید

برایتان تبدیل به ” اولویت ” شود !



اس ام اس تیکه دار آتشین SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد