اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تولد سری 1


اس ام اس
اس ام اس تولد سری 1


تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن








اس ام اس تولد سری 1

روز تولدت آغاز سفر زیبا و پرهیجان

“دور خورشید در ۳۵۶ روز” است

خیلی مواظب خودت یاش و سعی کن بهت خوش بگذره

تولدت مبارک



اس ام اس تولد سری 1


زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .



اس ام اس تولد سری 1



دوست عزیزم

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید

تنها برای تو که و اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی

مینویسم که به یادت هستم

و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت میکنم

تولدت مبارک



اس ام اس تولد سری 1




پدر عزیزمان

ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را میخوانیم

اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو مثل ماه نگاهمان میکنی

ما بر وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم.

تولدت مبارک. فرزندانت



اس ام اس تولد سری 1



مادر مهربانم

الهی جاده زندگیت هموار، آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی

تولدت مبارک



اس ام اس تولد سری 1



روز میلاد روز آفرینش است و بهترین روز خدا

روز میلاد تو آفرینش بهترین هدیه برای قلب تنهای من است

روز میلادت را با ۲۰ شاخه گل سرخ تبریک میگویم . . .




اس ام اس تولد سری 1




(نام همسر) عزیزم

تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده

به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم

به جای شمع غمهایت را به آتش میکشم و هدیه ام قلبی است کوچک

تو را به روز تولدت تبریک میگویم

همسرت



اس ام اس تولد سری 1




(نام همسر) جان تنها مونسم،

یک باغ گل شقایق تقدیم به تو که بهترینی

سالروز تولدت مبارک


اس ام اس تولد سری 1
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد