اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس دلتنگی سری 2


اس ام اس
اس ام اس دلتنگی سری 2


بیا باران را دعوت کنیم ، به جشن دلتنگی رازقی

بیا دوباره عادت کنیم ، به بغض غریبانه عاشقی

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن







اس ام اس دلتنگی سری 2


تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا

عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد . . .



اس ام اس دلتنگی سری 2



فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی

 دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟



اس ام اس دلتنگی سری 2



بدرود را نگفته برای سلام تو

از اولین دقیقه دلم تنگ می‌شود . . .



اس ام اس دلتنگی سری 2



من و این داغ در تکرار مانده

من و این عشق بیدار مانده ،

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

دلم بین در و دیوار مانده . . .




اس ام اس دلتنگی سری 2



فرق عزیز و دلتنگ :

دلتنگ کسی که پیام میده عزیز کسی که پیام میخونه !




اس ام اس دلتنگی سری 2


یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن

شاید برنده کل دلتنگی هات شدم . . .



اس ام اس دلتنگی سری 2



اگه دلتنگ باشی تو ، مثل بارون شروع میشم

که با هر قطره اشکت ، منم که زیر رو رو میشم

همیشه ساده رنجیدی ، همیشه سخت بخشیدی

تورو میبخشم این لحظه ، شاید بازم منو دیدی . . .




اس ام اس دلتنگی سری 2


من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست



اس ام اس دلتنگی سری 2



بی روی او به دنیا ، یک ذره نیست میلی

از وقت رفتن او ، خیلی گذشته ، خیــــلی

دلتنگم و پریشان ، با یک امید کم رنگ:

شاید برای من هم ، دلتنگ مانده لیلی


اس ام اس دلتنگی سری 2
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد