اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس دوستت دارم سری 1


اس ام اس
اس ام اس دوستت دارم سری 1


از شروع نفسهای حضرت آدم

تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن







اس ام اس دوستت دارم سری 1


زیباترین غروب : غروب عاشقان

زیباترین سنگ: دل یار

زیباترین مایع: اشک

زیباترین ناله: آه

زیباترین دف: قلب تو

زیباترین کلام :دوستت دارم . . .



اس ام اس دوستت دارم سری 1




دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم

زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .



اس ام اس دوستت دارم سری 1



این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت،

نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو !

« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس !

« دوستت دارم » را با من بسیار بگو !



اس ام اس دوستت دارم سری 1



واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .



اس ام اس دوستت دارم سری 1


گفتی دوستت دارم  حسودی ام شد !

حتی زیبا ترین دروغ سیزده را هم تو گفتی !



اس ام اس دوستت دارم سری 1



نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .



اس ام اس دوستت دارم سری 1


معما ! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :

بالای صفحه اسمش رو نوشته !



اس ام اس دوستت دارم سری 1



اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم

به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !



اس ام اس دوستت دارم سری 1



گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی


اس ام اس دوستت دارم سری 1
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد