اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس رفیق و رفاقت


اس ام اس
اس ام اس رفیق و رفاقت


عاشقان را عشق فرمان میدهد لوتیان را معرفت

مخلصتیم با معرفت

 
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن
 


متن رفیق و رفاقت


خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق

رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛

پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد،پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست.



اس رفیق و رفاقت


دوستی این نیست

بی معرفتی سنگدلی نامردی

دوستی این نیست

این نیست که دیرآمدی و زود روی



پیامک رفیق و رفاقت



سلامتی رفیقی که وقتی رو ترازو میره معرفتش بیشتر از وزنشه !



پیام رفیق و رفاقت


صبرت که تمام شد ، نرو

معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود . . .



sms رفیق و رفاقت



از زشــتی کردار تو هم خسته شدم

بی معرفتی دیده و بشکسته شدم

پژواکم و در ســـینه صد کوه اســـی

بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم  . . .



جدیدترین های رفیق و رفاقت


برگ سبز درخت، “معرفت کردگار”

و برگ زرد درخت، “معرفت روزگار” است . . .



اسمس رفیق و رفاقت


از معرفت تو به کوچه پس کوچه زدم

معرفت رو ولش کن ، من گم شدم !




رفیق و رفاقت+اس ام اس


یه زغال برمیدارم دورت خط میکشم و مینویسم:

این بی معرفت دنیای منه !


رفیق و رفاقت پیامک جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد