اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تنهایی سری 7


اس ام اس
اس ام اس تنهایی


در حسرت دیدار تو ام گفتم تا بدانی

 از من تا تو صد سال راه است و جدایی

حال شب است و غم و تنهایی

افسوس که نیست برایمان هیچ راه وصالی

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن



اس ام اس تنهایی شب

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی

 گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . . .



اس ام اس تنهایی درد و رنج



باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست

ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست ؟


اس ام اس تنهایی و دلتنگی



تنهایی و دل تنگی هایتان را پیشفروش نکنید.

فصلش که برسد به قیمت میخرند



اس ام اس تنهایی غم و اندوه


من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم

و به اندازه هر برق نگاهت نگران ، تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .



اس ام اس تنهایی غمگین و غمناک



نرو تنهام نزار با درد و غم هام

 اگه چه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایش گذشتم

 به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام . . .



اس ام اس تنهایی جدید و زیبا


تورا به یاد آن روز ، تورا به یاد گلبرگ های خشک آن روز خشکیده

تورا به روز اول بار دیدنت ، تورا به اولین نگاه عاشقانه

تورا به یاد باران روز نیامده ات ، تورا به تنهایی روز رفتنت

تورا به باران روز برگشتنت ، تنهایم مگذار دیگر . . .



اس ام اس تنهایی خداوند



آنگاه که تنهایی تو را می آزارد

 به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده !



اس ام اس تنهایی و امید به عشق



تو تو عشق من ، امید من بودی

تو میراثی از دل تنگم بودی

تو رفتی و من ماندم و تنهایی

تو دفتر خاطرات قشنگم بودی


اس ام اس تنهایی دل و دلدار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد