اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تنهایی سری 6


اس ام اس
اس ام اس تنهایی


وسعت درد فقط سهم من است باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آیینه ز من با خبر است که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس تنهایی جدید


نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی . . .


اس ام اس تنهایی دیوانه کننده



این روزها که می گذرد

یک ترانه تلخ

قصه ی تنهایی های مرا می سراید

سمفونی گوش خراشی است

روزهاست پنبه دگر فایده ندارد

……باید باور کنم

تنهایم



اس ام اس تنهایی خارم کرد



و چه لذتی است در تنهایی

باور نداری ؟

از خدا بپرس . . .



اس ام اس تنهایی آدم



دست بر شانه هایم میزنی تا “تنهایی” م را بتکانی

به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی



اس ام اس تنهایی رفاقتی و مشتی



بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه “تنهایی” ما می گذرد

به هوای هوسی هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد . . .



اس ام اس تنهایی کور کننده



تو باش ، نه به این خاطر که در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش ، تا در دنیای بزرگ تنهاییم ، تنها ترین باشی . . .



اس ام اس تنهایی 1392



به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است . . .



اس ام اس تنهایی ناز



آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت . . .



اس ام اس تنهایی جالب انگیز
نظرات 1 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 12:35 http://roozhayeshadi.mihanblog.com

سلام چطوری؟

از وبلاگت بازدید کردم،باید بگم وبلاگ قشنگی داری قالبش هم قشنگه،یه چیز که خیلی خوشم اومد این بود که وبلاگت نظم و ترتیب داره که خیلی مهمه منظورم اینکه آدم داخلش احساس سردرگمی نمیکنه
سعی کن داخل صفحه اصلی بیشتر از 10 تا مطلب نزاری
اگه دوست داشتی به منم سر بزن حدس میزنم از مطالبم خوشت میاد [:S005:

سلام متشکرم که وقت گذاشتید و نظر دادید.

حتما سایتتون را می بینم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد