اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تنهایی سری 3

اس ام اس تنهایی

چون نهالی سست میلرزد

روحم از سرمای تنهایی

میخزد در ظلمت قلبم

وحشت دنیای تنهایی

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن



اس ام اس تنهایی جالب


دلم یخ میزندگاهی ، دراین سرمای تنهایی

 شبم قندیل میبندد از این یخهای تنهایی

 قلم آهسته می راند بر این خط بلند ، اما

 گمانم یاد می گیرد ز من انشای تنهایی . . .



اس ام اس تنهایی ناب



تا شد آشنا جانم با نوای تنهایی

 عالمی دگر دارم در هوای تنهایی

بیگانه به لبخندم دل به کس نمی بندم

 اشک دیده ای دارم آشنای تنهایی . . .



اس ام اس تنهایی احساسی


 تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم

تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست

تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .



اس ام اس تنهایی رمانتیک



سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست

 شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست

آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری

 که جهنم نگزارد به تنم تاثیری . . .



اس ام اس تنهایی و تنها ماندن


با تو بر مرغان دریایی امیرم

 بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم

بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .



اس ام اس تنهایی عاشقی



به پندار تو :

جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ،

زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست ؟



اس ام اس تنهایی قانون است



قانون دنیا “تنهایی” من است و “تنهایی” من قانون عشق است

و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست….



اس ام اس تنهایی سال 1392



تنهایی گاهی وقتا

تقدیر ما نیست

ترجیح ماست



اس ام اس تنهایی توپ و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد